Baby voelen

Hallo zwangere mutsen, ik ben 22 ½ week zwanger en alles gaat hartstikke goed. Sinds een aantal weken voel ik het kindje. Ik kan je vertellen: DAT IS GEWELDIG !!! Sinds 1 ½ dag heb ik 'het'niet gevoeld en nu vraag ik me dus af of dat normaal is. Zojuist dacht ik 'het' weer te voelen maar weet niet zeker.

Groetjes, en alvast bedankt voor jullie reactie, Marianne
 
hoi marianne,
Dat is wel degelijk jouw kindje wat je voelt,geweldig niet....
Wat leuk is om te doen,tenminste dat vond ik is je kindje laten wennen aan een bepaald muziekje (bv. trekbeertje).
Dit leg je dan op je buik na een tijdje krijg je dan echt een reactie, en wat ook fijn is als je je kindje eens een tijdje niet gevoeld hebt......hup het beertje op je buik en geloof het of niet het reageert altijd,vond ik zeer geruststellend voor mezelf.......

Groetjes Mena
 
Hoi Marianne,

Gisteravond en vanochtend had ik ons kindje ook niet gevoeld (ben nu 21wk) maar vanmorgen toen ik weer achter mijn bureautje zat op mijn werk was ze weer flink aan het draaien en doen!

Waarschijnlijk slaapt die kleine heel veel en beweegt hij/zij s'nachts als jij het niet merkt. Maar als je erg onzeker bent zou ik gewoon de verloskundige bellen!

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes Caroline
 
Terug
Bovenaan