Baby voelen!

Hoi Emmy,

ben zwanger van mijn 1e kindje en ik begon pas echt iets te voelen bij de 20e week! Vrij laat dus. Verschilt heel erg hoor per persoon en misschien heb ik vantevoren ook wel iets gevoeld, maar niet herkend.
 
Hoi,

Ik voelde de baby met ruim 17 weken voor het eerst. Het voelde alsof er kleine luchtbelletjes tegen mijn buikwand kapot sprongen. Vanaf een week of 22 voel ik hem of haar elke dag.

Groetjes,

Gea (40+3)
 
Hey Emmy,

Ik voelde met de 16 weken een prikje van binnenuit. Ik wist nog niet wat dat was. Een dag later werd dit het luchtbelletjes gevoel, daarvan was mij bekend dat dat de eerste bewegingen zijn van de baby die jij voelt. Een dag later werden dit klopjes. Dus eigenlijk vrij snel al. Maar dit verschilt echt van persoon tot persoon.

Groetjes,
Winny (28+3)
 
Hey Emmy,

Nieuwe poging, volgens mij ging er bij mijn andere reactie iets mis. Sorry als ik er straks dus 2x op sta. Ik voelde met de 16 weken een (eenmalig) prikje van binnenuit, niet wetende wat het was. Iets later voelde ik het bekende luchtbelletjes gevoel, het eerst gevoel dat de moeder ervaart als de baby beweegt. Een dag later voelde ik echt klopjes van binnen uit. Ik voelde dus, volgens mij, al vrij snel iets. Maar dit verschilt van persoon tot persoon.

Groetjes,
Winny (28+3)
 
Ik begon belletjes te voelen toen ik 14 weken was. Ik ben nu 16 weken.
Ik herkende dit inderdaad omdat ik het inderdaad van anderen hoorde dat dat de bewegingen van je kindje zijn.
 
Ik voelde de baby met 20 weken en 2 dagen. Mijn placenta ligt aan de voorkant dus kan het wat langer duren voor je het voelt. In het begin weet je ook niet goed wat je moet voelen maar opeens is het daar! En nu voel ik het heel geregeld. Ene dag meer dan de andere dag. Erg leuk!

Irene (23+1)
 
Terug
Bovenaan