Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo, ik ben nu 19 weken zwanger van ons derde kindje en nu mijn vraagje: moet ik mij al zorgen maken omdat ik mijn kindje nog niet heb gevoeld? of denken jullie dat ik me nog geen zorgen hoeft te maken? groetjes
Hoi Wilma, ik benook zwanger van derde, ennu 23 weken, ik voeldepas met 20 weken onze spruit bewegen. Dat is helemaal niet erg. Ikzelf vond dat ook laat, maar heeft het de laatste 3 weken helemaal goed gemaakt.haha. Nu voel je hem meteen heel goed.Groetjes en succes met je zwangerschap. Wendy
Volgens mijn VK hoor je pas vanaf 26 weken je kindje elke dag te voelen. Als je placenta aan de voorkant ligt is de kans groot dat je je kindje pas laat voelt. Ik zou me dus geen zorgen maken. Misschien herken je het gewoon nog niet. Als ik het moet omschrijven dan lijkt het nog het meest op het gerommel van je darmen, alleen zitten die nu ongeveer boven je navel.