baby voelen?!

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik ben nu 19 weken zwanger van ons derde kindje en nu mijn vraagje: moet ik mij al zorgen maken omdat ik mijn kindje nog niet heb gevoeld? of denken jullie dat ik me nog geen zorgen hoeft te maken? groetjes

Hoi Wilma, ik benook zwanger van derde, ennu 23 weken, ik voeldepas met 20 weken onze spruit bewegen. Dat is helemaal niet erg. Ikzelf vond dat ook laat, maar heeft het de laatste 3 weken helemaal goed gemaakt.haha. Nu voel je hem meteen heel goed.Groetjes en succes met je zwangerschap. Wendy

Beste Wilma,

Volgens mijn VK hoor je pas vanaf 26 weken je kindje elke dag te voelen. Als je placenta aan de voorkant ligt is de kans groot dat je je kindje pas laat voelt. Ik zou me dus geen zorgen maken. Misschien herken je het gewoon nog niet. Als ik het moet omschrijven dan lijkt het nog het meest op het gerommel van je darmen, alleen zitten die nu ongeveer boven je navel.  

groetjes Pauline

29 weken 5 dagen  

hoi, bedankt voor jullie snelle reacties, ik voel me al wat beter en zal proberen me niet te veel zorgen te maken. groetjes wilma

Terug
Bovenaan