Baby Voelen

Hallo dames,

nou het is eindelijk zover, mijn mannetje heeft eergister voor het eerst de baby gevoeld in me buik .. Ik voelde het al een tijdje, maar lag eergister met me hand op me buik en voelde het ook tegen me hand, dus ik me vriend geroepen, en die voelde het ook, zijn ogen glinsterde nog een hele tijd na.. Hardstikke leuk dus

Nou woensdag hebben we onze 20 wkn echo en dan hopen we te zien wat het gaat worden, zo niet, dan hebben we nog altijd een pretecho in het verschiet hihihi..

Groetjes Claudia

Hoi Claudia,

geweldig is dat gevoel  hè. Zeker als je mannetje het ook eindelijk kan voelen.
Ik weet het nog van onze eerste. Maar nu twijfel ik of ik de kleine nou wel of niet voel. Alles van binnen in mijn buik is nogal onrustig. Ik denk dat ik 'het' wel voel, maar twijfel nog wel. Het lijkt zo anders als toen met me zoontje.
Nog een maand en dan hebben wij onze 20 weken echo. Hopelijk is alles goed, zover ze kunnen zien. Vind het best wel spannend. Wij willen nog niet weten wat het word. Dat maakt de verrassing des te groter als het geboren word.

Geniet van je zwangerschap! Het lijkt zo lang, maar is zo voorbij.

Liefs,

Hoi Claudia,

Wow wat geweldig! Ook ik twijfel de hele tijd, net als first mum, ook bij mij is het onrustig. Ik denk het soms wel, maar wil er nog niet te veel overzeggen, want misschien houdt mijn lichaam me wel voor de gek. Het is en blijft een speciaal gevoel.

Vanavond controle en volgende week de echo... kijk er nu al naar uit.

Liefs Nanda

Hoi Claudia,

nu weet ik zeker dat ik de kleine al die tijd   voelde. Het is nu alleen veel duidelijker en voor mijn gevoel anders als bij onze eerste.

Is die kleine van jou een drukteschopper of valt dat wel mee?

Liefs,

@ first mom, het is een enorme drukteschopper, me buik gaat afentoe te keer niet normaal, je ziet alles gewoon bewegen, je ziet precies waar die zit, erg leuk, maar het voelen met de hand gaat niet zo goed, zodra ik of iemand anders zn hand op m'n buik leg, houdt hij op met schoppen en bewegen, en moment dat de hand weg gaat gaat tiej weer vrolijk verder. Het is nu al een plaaggeest hihihi..

@ Nanda, wat leuk dat die kleine van jou het ook al heeft gevoeld,  ik kan me dochter d;r handje nooit lang genoeg op m'n buik leggen om het te voelen, dus dat moet nog maar even wachten tot de buik nog wat meer gegroeid is, en het misschien zelfs wel zichtbaar is!

Groetjes Claudia

ik voel het haast nog niet,maar het beweegt wel veel zei de verloskundige dus dan zal het wel goed zijn!hoop het net zoals jullie snel te voelen!:)is helemaal geweldig!!!

Terug
Bovenaan