baby voelen?

Dag lieve mama`s,

Ik vroeg me af wanneer jullie je baby hebben gevoeld? Dit is mijn 2e en ik ben vandaag 17 weken.

Heb net dacht ik een luchbel gevoeld maar dan ga je je toch afvragen was dat het wel?

Ik hoor graag van jullie.

Hoi hoi!

Ik voelde het eerste plopje al met 14 weken!
Wel snel maar volgens de verloskundige kon dat best, helemaal omdat t de 2e is en je t sneller herkend. De eerste keer dat ik t voelde twijfelde ik ook wel even of t niet gewoon een luchtbelletje was, maar t voelde toch een stuk lager. Vanaf dat moment werd t alleen maar sterker en nu kan ik er echt niet meer omheen. Het blijft geweldig om te voelen, je kunt nu al "echt" contact maken. Als ik op mijn buik druk waar ik een plop voelde dan krijg ik er gelijk weer een ploppie achteraan. Echt leuk!

Nou, geniet maar lekker en t is echt wel aannemelijk dat je je kindje gevoeld hebt! Wacht maar af, vanaf nu wordt t keer op keer bevestigd!
Veel plezier!

Groetjes, Marieke, 17 weken

Hoihoi!

Ik ben nu 15,2 weken en ik denk het ook al te voelen sinds een week of 2..
Op het moment zelf dat ik de plopjes voel ben ik er van overtuigd dat dat de beeb is, maar als het dan weer heel lang wegblijft, begin ik weer te twijfelen..
Toch merk ik wel dat als ik heel druk ben geweest en dan ga zitten dat de bubbeltjes weer komen.. en dat het de laatste dagen vaker gebeurd..
Ik krijg geen reactie als ik mijn hand op mijn buik leg.

Als ik die belletjes in mijn buik voel, voel ik me echt in de zevende hemel. Ik vind het zo heerlijk en kan niet wachten tot het leven wat duidelijker wordt en ook papa het kan voelen.
Zeker nu al die zwangerschapskwaaltjes voorbij zijn en ik mij niet echt zwanger voel (op mijn dikke buik en borsten na..) zou het fijn zijn als de bewegingen duidelijker werden.

Maareh, om dus terug te komen op je vraag en niet teveel weer uit te wijden..: Ja, het blijkt te kunnen dat je je kindje al voelt!

Geniet ervan!

Hallo dames,

Wat fijn dat jullie je baby al kunnen voelen zeg!

Ik ben zelf nu 16 weken zwanger (van de 2e) en ik voel nog niets. Ik heb een keertje gehad dat ik dacht dat hij/zij zich omdraaide of zo maar verder voel ik nog geen plopjes of luchtbellen behalve die luchtbellen in mijn darmen.

Ik kan het ook niet afwachten tot ik wat voel want dat is toch elke dag weer een soort bevestiging van je baby die laat merken dat hij/zij er nog is!

Geniet ervan dames!

groetjes mamajb

hoi dames,
ik voel nu sinds een week af en toe wat (va 16w).
bij de eerste voelde ik hem al veel eerder en dat heeft me wel wat stress opgeleverd.
nu blijkt de placenta tegen de buikwand aan te liggen (aan de voorkant) dus dat is de reden! :)
groetjes suzan

Heerlijk gevoel he, die kleine drukte makertjes in onze buik.

Bij de eerste vond ik het wel heel moeilijk, omdat je niet goed weet wat je moet voelen. Toen wist ik het pas met 20 weken zeker, maar toen lag ook wel m'n placenta aan de voorkant, dan blijk je het pas later te voelen.

Deze keer weet ik vanaf 16 weken zeker dat ik de kleine voelde. Daar voor wel af en toe het idee gehad, maar nog teveel twijfel. Merk nu al dat er vaak een regelmaat in zit: aan het begin of in de loop van de avond is het echt een drukte van jewelst in m'n buik.
Heerlijk gevoel!

groetjes Marieke

Terug
Bovenaan