baby voelen

Hey mamaclub .
Ik heb gisteren avond mijn baby eerst keer voelen bewegen en was echt leuk gevoel mijn man heeft zijn hand ook in mij buik gedaan en ook voelt hij baby bewegen leuk he.
wie heeft nog van de mamaclub haar baby voelen bewegen ?
Groetjes ,
Huda

Hoi hoi

Ik voel ook af en toe al de kleine, maar dat is nog heel zacht...Vind het nu ook weer heel bijzonder!! Mijn vriend kan het nog niet voelen maar is ook niet erg. Ben nu 16w + 2dg dus dat kan nog wel ff duren.

Groetjes Daphne

Hi,

Hier nog geen gefriemel van de kleine uk (14 wkn). Bij de vorige zwangerschap was ik al over de 20 weken voordat ik dacht iets te voelen, zeker weten was ik nog verder. Toen kon ik het ook heel goed zien. Dus ik verwacht nu nog zeker wel wat weken te moeten wachten.

Gr. Tamara.

hoi hoi,

Hier ook nog geen gefriemel van onze spruit! Ben ook nog maar 14 weken zwanger!
Maar kijk er wel ontzettend naar uit! Bij mijn zoon voelde ik het met 16 weken dus misschien over 2 weekjes???
Heerlijk straks samen de baby voelen! Och, als ik jullie zo hoor word ik bijna jaloers!!!

Lekker gaan genieten!
Groetjes Mirjam

Ik voel de baby inmiddels al een week of twee. Bij ons eerste kindje voelde ik het pas later maar toen had ik de placenta aan de voorkant liggen. Toen heb ik de kleine de hele zwangerschap niet heel erg duidelijk gevoeld. Ik ben nu 17 w en 1 dag. Vind het zalig om de kleine al te voelen.

Gr. Robin

Ik zit met smart te wachten tot ik de baby voel!
Bij de eerste voelde ik hem rond de 18 weken en nu ben ik 17 weken.
Ze zeggen dat je het dan sneller herkent dus ik zit iedere keer van voel ik het nou goed?en dan nee dan voel ik daarna niets meer!

Groetjes

He hoi,

Ben nu 16 wk, en is 3e kindje en denk soms al wat plopjes te voelen. Wel grappig. Bij 1e zw. schap met ong. 20 wk, 2e wat later, kindje lag naar achteren en placenta aan voorkant.

Groetjes

Terug
Bovenaan