baby voelen

hallo allemaal,

ik ben nieuw hier zal me even kort voorstellen.
ik ben nancy, het heeft bij ons 2,5 jaar geduurd voor ik zwanger werd.
ik ben 26 maart uitgerekend.
ik voel de kleine erg weinig en als ik het al voel dan alleen diep onderin.
voelen jullie veel????

groetjes nancy

Hallo Nancy,

Hartelijk welkom op het actiefste forum van de zwanger.nl site: de maart mamaclub!
Ik voel ook niet heel veel hoor. Ben nu gewoon nog fulltime aan het werk, en overdag merk ik soms weinig tot niets. Zit nu met een griepje thuis, en vanmiddag had ik een zeer actief kind. Ben ik niet gewend. Als ik wat voel voel ik het helemaal bovenin, of onderin.
Maar zoals wij hier altijd allemaal zeggen: als jij ergens bang voor bent, of over twijfelt dan moet je gewoon bellen naar je verloskundige of gynacoloog. Daar zijn ze voor, daar worden ze voor betaald!
Voel je je verder wel goed??

Groetjes,

hai welkom!
leuk dat je mee komt kletsen.
Ikzelf voel de kleine harstikke veel,maar ik heb ook weleens dagen dat ik haar minder voel,en dat je haar onderin voelt is mischien omdat ze ingedaalt is?
Die van mij voel ik tegenwoordig ook onderin.
groetjes

Heeeeeeeeeee, gezellig!

Ik voel de frummel erg veel, maar dat komt ook omdat alles op mijn buik ligt (als een soort voetbal... nou ja... skippybal inmiddels:).

Voelde je de beeb altijd al weinig of is het van de laatste tijd? Want het kan met van alles en nog wat te maken hebben, misschien is het al ingedaald, heb je een rustig kindje, of ligt je placenta aan de voorkant. Maar als je het niet vertrouwd; bellen!

Welkom! Jullie zijn lang bezig geweest zeg, voordat je zwanger bent geworden. Wat fijn dat het gelukt is!
Ik voel de baby heel sterk en veel. Ik kan er 's nachts ineens wakker van worden (en dan kan ik niet meer slapen...grrr)

welkom op het gezellige forum

wat fijn dat je toch zwanger mocht raken, pff wat hebben jullie er lang over gedaan zeg

Wat betreft het voelen, het kan zijn dat je onderin de handjes voelt kriebelen en dat je placenta misschien voor ligt waardoor je het van voren op je buik niet goed voelt

bij mij ligt de plancenta rechts dus ik voel de baby vaak links of onderin en als je het niet vertrouwd gewoon ff aan de vk vragen

Welkom op dit gezellig forum!!!!
Wat fijn dat jullie na zo'n lange tijd zwanger zijn geraakt.
Ik voel die van mij ook stukken minder, dan dat ik me zoontje voelde in mijn 1e zwangerschap. Ook die van mij voel ik meestal onderin en af en toe eens boven in.
Misschien is je kleintje indd wel al ingedaald. Maar als ej het niet vertrouwd dat je je kleintje zo weinig voelt, dan moet je gewoon even je vk of gync bellen hoor!!!! Daar zijn ze voor.

Liefs marielle

heeej...Welkom!!!

Ik voel de kleine erg veel....heb de placenta dan ook midden achter liggen..dus voel ook alles wat er gebeurd...
De laatste paar dagen is het bewegen wel anders geworden...en iets rustiger...de ruimte wordt dan ook wat minder daarbinnen!

Liefs Liesbeth 33 weken

Terug
Bovenaan