baby voelen??

Ik ben nu 19 weken en voel de baby al een week of 3. Nu heb ik alleen de baby al een dag of 3 niet gevoeld en begin me toch wel een beetje zorgen te maken.
Ik weet (dit is mijn 2e zwangerschap) dat je vooral in het begin niet elke dag wat voelt maar 3 dagen???
Wie heeft dit ook wel eens gehad.

Och, de eerste tijd voel je 'm soms maar 1 of 2 keer in de week. Althans, heb ik bij mijn zwangerschappen altijd gehad. Nu ook weer. Komt vast goed. En als je je echt zorgen maakt, gewoon je vk bellen. die kan in elk geval je ongerustheid wegnemen.

Heyhey!!

Dit is precies waar ik me ook zorgen om maak!!
Ik ben nu 17 weken en voelde het al met 14 weken,.. nu al heel lang niks meer :-(
Maak me ook zorgen maar pas vanaf 27 weken moet je het een aantal keren per dag voelen en hoe meer je erop focust hoe stiller het voelt volgens mij ;-) typisch!!!

Misschien komt het omdat het gevoel ook veranderd? Ik ben het wel blijven voelen maar het is van gekriebel naar geplop naar duwtjes gegaan.
Of zou door het groeien/ verschuiven misschien je gevoel kunnen veranderen... ik weet het niet zo goed eigenlijk, ik zou het anders zeker even navragen bij je VK - die heeft vast een heleboel ervaring!

Terug
Bovenaan