baby voelen

Sinds anderhalve week voel ik mijn kleine meid bewegen en schoppen. We waren vorige week op vakantie en altijd begon ik haar te voelen om 09:30u. Sinds we weer thuis zijn voel ik haar niet meer op dat tijdstip, maar wel de hele dag door met als hoogtepunt op maandag. Ze leek niet te stoppen met schoppen. Sinds gister voel ik haar amper, af en toe wel gerommel, maar niet echt dat duidelijke gevoel. Nu begin ik mij zorgen te maken of alles wel goed is. Mijn vraag is: is het normaal dat je 1 op de andere dag je kindje wat minder voelt bewegen?

Anjuli
 
Hi Anjuli,

Ik voelde mijn 1e kindje met 15 weken. En idd, de ene dag voel je het de hele tijd maar soms ook een dag (of 2) gewoon niet. Dat is normaal in het begin. Als je de kleine eindelijk voelt hoop je dat het de hele dag door is maar helaas. Zelfs als de kleine een stuk groter is heb je soms een dag dat je niets voelt. Dat is ook normaal dus maak je niet teveel zorgen. Komt allemaal goed. De kleine is gewoon veel aan het rusten of ligt misschien anders waardoor je het schoppen minder voelt.

Geniet van je zwangerschap.
Lady Maaike
 
Terug
Bovenaan