Baby voelen

Volgens mij kan dat nog niet, tenminste heb zelf nog geen ervaring maar hoor vaak (vooral bij de eerste) dat het zo rond de 20 weken is, bij de tweede/derde etc. zou het al wel eerder kunnen. Ik voel ook steeds wat maar dat zijn gewoon m'n darmen die lekker opspelen.

Liefs
 
Ik ben nu ook 13 weken en voel toch echt iets kietelen in mijn onderbuik.
VK zegt dat je ongeveer met 16 weken wat kan voelen.
Maar herken dit wel van mijn 1e zwangerschap maar dan veel later pas na 20 weken of zo.
 
Leuk dat je de kleine nu al voelt, ik ben jaloers ;)! De echoscopiste heeft mij verteld dat het bij mij wat later kan zijn dan normaal omdat mijn placenta aan de buikwand kant zit... Jammer!
 
Ik dacht afgelopen vrijdagnacht dat ik wat voelde. Ik was 'snachts wakker geschrokken uit een enge droom (heb ik zooo vaak tegenwoordig) en lag daar nog wat van bij te komen. Op een gegeven moment voelde ik wat in mijn buik. Het leek heel erg op geborrel van de darmen, maar volgens mij voelde het wat anders. Daarna begonnen mijn darmen wel wat te borrelen, waardoor ik weer begon te twijfelen. Maar ergens denk ik dat ik 'het' gevoelde heb :) was eventjes helemaal in de wolken (en een beetje gerustgesteld na die enge droom) Nu probeer ik 's avonds heel geconcentreerd op het gevoel in mijn buik te letten, maar daarna helaas niet meer opgemerkt. Zal binnenkort wel komen!
(ben nu 15 weken zwanger)
 
Terug
Bovenaan