baby voelen??

hallo allemaal.
Ik heb het idee dat ik vandaag en gisteren de baby gevoeld heb, het zou wel erg vroeg zijn ben pas 13+2 weken. Het is wel mijn tweede dus het zou wel kunnen en ik zou eigenlijk ook niet weten wat het anders zou zijn.
Wanneer voelde jullie de baby?

Iedereen een heel erg fijn weekend!

liefs,
 
Ja hoor dat kan ik voelde de eerste met 12 wkn en de placenta lag voor, onze 2de voelde ik met 14 weken en daar lag de placenta achter.
Maar het kan zeker.
Als je gevoel zegt dat het zo is dan is het echt zo!!

Gaaf hoor lekker van genieten.

gr louise
 
ik dacht ook de baby al vroeg gevoeld te hebben..., maar als je kijkt hoeveel cm ze nog maar zijn lijkt dat bijna niet mogelijk in al dat vruchtwater enzo. Het zou kunnen van wel hoor. Ik weet het eigenlijk gewoon niet. Maar het is nog wel heel klein.
 
Jawel, kan wel. De eerste keer ben je er natuurlijk niet gevoelig voor. Maar de tweede keer wel. voelde het zelf al met 10 weken. Alleen maar een soort van kriebelen eigenlijk. Alsof je heel zachtjes over een stukje klitteband aait, maar dan laag in je buik.
 
Ik voelde mijn eerste ook al met 14 weken, maar aan de buitenkant! Als ik mijn hand op mijn buik legde voor ik ging slapen, voelde ik er iets langs 'bobbelen'. Ik twijfelde in eerste instantie ook, maar het was echt ons kleine ventje!
Een week of twee later voelde ik ook steeds meer 'vlindertjes' in mijn buik. Heerlijk, kan niet wachten tot het weer zover is (ben nu bijna 9 weken).

Geniet er lekker van, zou ik zeggen en laat iedereen maar kletsen!
 
Ik voelde onze boefje met 12 weken, mn placenta ligt voor. Het is m'n eerste, ik twijfelde heel erg, maar het was echt onze knul :).

Nu 23 weken en hy is zo actief dat ik gewoon wakker wordt door hem. Vervelend maar heb veel voor hem over.

Geniet van je zwangerschap.

Liefs
 
Ik geloof dit nooit zo. Ik heb er nu 3 rondlopen en die voelde ik rond de 17-18 weken. En dat voelde ik goed. Ik moet natuurlijk wel zeggen dat ik nooit bij ieder gefladder of gekriebel heb gedacht dat zou wel eens de kleine kunnen zijn, want naar mijn gevoel kan dat ook niet. Nu de 4e verwacht ik ook pas rond die tijd.
 
hoi hoi meid
ik ben vandaag 14 weken en voelde 2 dagen geleden al de baby echt gewoonweg een duw tegen mijn baarmoederwant aan
net alsof de baby zich uit rekt en dan tegen de baarmoeder aanduwt en langzaam weer loslaat en ja het is mijn derde zwangerschap
dus het kan heel goed omdat je het herkent hihi en ja ik zat toen te huilen omdat ik zeker weet dat dat onze baby is
 
Terug
Bovenaan