Baby voelen???

Hoi Dames,

Ik ben nu 13 weken en 2 dagen. Vorige week heb ik voor mijn gevoel de baby voelen schoppen of trappen of iets dergelijks. Heb in ieder geval duidelijk gemerkt dat er een kind in mijn buik groeit. Ik vond dit zo bijzonder omdat het ook zo vroeg is. Hebben meer dames dit? Is het mogelijk je kindje zo vroeg te voelen?

Liefs Jojanneke

ik voel de kleine heel soms ook wel eens ben nu ruim 14 weken zwanger de eerste keer voelde ik het met 12 weken misschien ook omdat dit mijn 3de kindje is en weet waar ik op moet letten maar er zijn ook dagen dat ik niks voel is misschien maar net waar ze liggen

k heb wel van meerdere gehoord die de baby al heel snel voelden bewegen, ikzelf voelde bij mijn 1e zwangerschap mijn zoon pas toen ik 19 weken was. ben nu 14 weken en heb nog niks gevoeld maar weet zeker dat het wel kan.....

Hoi,

Ik heb ook het idee dat ik PUK voel...
Ik heb regelmatig jeuk ter hoogte van mijn baarmoeder, aan de binnenkant van mijn buik
Ik ga nu ook vaker plopjes voelen.
Ik had het gevraagd aan mijn VK en ze zei dat het PUK kan zijn en vooral omdat het dagelijks is.

Ik voel dit nu bijna 2 weken en ik ben nu 16 weken..

Gr Ilse

ook ik voel de baby al, ben nu 12 weken en het is niet mijn eerste, dus ik weet wat ik moet voelen. voelde het zelfs al tegen mijn hand. ach de anderen waren net zo snel.. heerlijk!

liefs

Ik voelde de baby ook al met bijna 13 wkn, terwijl het de eerste is. Nu ben ik ruim 14 wkn en voel de baby bijna elke dag wel.. De ene dag is ie wel actiever als de andere. Het is een soort kriebels of een soort duw of klopje.. Ik vind het ook heerlijk om te voelen, geniet er echt van!

Liefs!

Ik weet het niet. Gisteravond toen ik in bed lag, voelde ik een soort van plopje. Mijn hart sloeg er van over, want volgens mij was het onze Apie!
Heel bijzonder!
Nog even en we voelen het allemaal dagelijks!!!

het kan ik voel het ook de hele tijd en vooral als 1 van de kids bij zit op schoot en in de auto voel ik het ook wel eens .
ik vindt het zo super om het te voelen .
het is echt heel bijzonder .
liefs evelien

Terug
Bovenaan