Baby voelen

Hallo aanstaande moeders,

Ik heb een vraag over het voelen van de baby. ik ben nu 18 weken zwanger van de 1stekker en heb de placenta aan de voorkant liggen. Nu weet ik 90% procent zeker dat ik de baby heb gevoeld door mijn hand op mijn buik te leggen maar 'vanbinnen' voel ik nog niks.

Kan dit gebeuren of zit ik mezelf gek te maken en moet je de baby echt als eerste van binnenuit voelen voor je van buiten voelt?

Graag hoor ik wat jullie ervaringen hier mee zijn.

 
Hoi,

ik ben ook 18 weken zwanger van de tweede en heb de placenta ook voor liggen. Ik vind het erg jammer , want heb de baby nog nauwelijks gevoeld... het maakt me soms wel onzeker. Maar wat ik weet is dat de baby nu nog te klein is om aan de buitenkant te kunnen voelen, omdat het nog geen genoeg kracht heeft. Pas bij 24 weken ongeveer zou je het aan de buitenkant moeten voelen. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat het bij jou wel zo gevoeld heeft... nooit tegen een instinct van een moeder ingaan
 
Hoi,

ik ben ook 18 weken zwanger van de tweede en heb de placenta ook voor liggen. Ik vind het erg jammer , want heb de baby nog nauwelijks gevoeld... het maakt me soms wel onzeker. Maar wat ik weet is dat de baby nu nog te klein is om aan de buitenkant te kunnen voelen, omdat het nog geen genoeg kracht heeft. Pas bij 24 weken ongeveer zou je het aan de buitenkant moeten voelen. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat het bij jou wel zo gevoeld heeft... nooit tegen een instinct van een moeder ingaan
 
Terug
Bovenaan