Baby voor het eerst voelen

<p>Wanneer voelde jij jou baby voor het eerst? Ik ben nu 12 +3 dagen zwanger en soms heb ik zo van die rare plopjes en steekjes. Vraag me af of het mijn darmen zijn of toch al de baby... </p>

Hoi! Ik voelde m rond de 19 weken. 12 weken lijkt mij erg vroeg, denk dat t idd je darmen zijn. 
Alles goed tot nu toe? 
Groetjes Joyce

Ik hoor en lees dat het vanaf 16 weken kan. Het voelt dan alsof er vlinders in je buik vliegen die je kietelen aan de binnenkant van je buik. 12 weken is echt te vroeg, ik voelde toen ook plopjes en dat waren mijn darmen. Ben nu 14 weken en voel nog geen gevlinder.

Ik voelde het pas na 20 weken, mijn placenta ligt er voor. Nu voel ik hem elke dag (26 weken) .. vooral savonds als ik in bed lig. 12 weken lijkt me ook wat vroeg. Toen dacht ik m ook altijd te voelen maar waren indd mijn darmen 

Hey, ik had het al bij 15 wkn. Dacht ook dat het me darmen waren maar het waren van die strelingen en zachte plopjes op tijden wanneer ik wist dat me darmen rustig zijn.

Ik ben nu 19 weken en voelde bij 14 weken al wel iets, maar dat zouden net zo goed mijn darmen geweest kunnen zijn.. 
Vanaf 16 weken ben ik bewuster wat gaan voelen. Niet iedere dag en niet vaak hoor.. Nu ondertussen voel ik (bijna) iedere dag w een beweginkje, alsof er een voetje pf handje langs mijn buik streelt, heel apart maar duidelijk gevoel dat het je kindje wel moet zijn..

12 weken is erg  vroeg hoor zijn dan denk ik je darmen die plek maken
Ik voelde hem.voor het eerst met de 17 weken en mijn vriend voelde hem met de 19 weken
Als je eenmaal de baby voelt herken je het verschil  wel ??
Maar het is indd lastig te pijlen wat alle plopjes en steekjes zijn

Terug
Bovenaan