Baby wakker maken fles 23:00?

Hai! Onze zoon is 10 weken en ik vroeg mij af of het juist wel of niet goed is om hem wakker te maken om 23:00 voor een laatste fles? Door zijn verborgen reflux geven wij vaker een fles met kleine beetjes en daardoor zit hij soms nog niet aan de juiste hoeveelheid melk voor zijn gewicht na de fles van 19:30 (ruim 100ml tekort) Ik houd van regelmaat, maar vind het ook zo zielig om hem steeds wakker te maken. Hij slaapt wel meteen weer als ik hem neerleg om 23:30. Ik hoor graag hoe jullie hierin staan.<br />
 
Als hij verder goed op gewicht is en goed groeit, zou ik hem lekker laten slapen. 
Mijn zoon is nu dik 6 maanden en het is op 1 hand te tellen dat ik hem wakker maak voor een late fles. Omdat ik dat ook zielig vindt en omdat hij daarna alsnog komt in de nacht 
 
Hoi
drinkt hij hem niet slapend op? Ik zou dan wel een flesje geven. Hij is nog wel klein. Dan heeft hij mooi nog wat ml binnen.
Onze dochter is 5 maanden en de avondfles gaat er nu af. Maar ze dronk hem altijd slapend op. 
 
Ik gaf die laatste fles vaak gewoon slapend. Vanwege reflux lag hij toch altijd al een beetje rechterop, dus een boertje kon makkelijk ontsnappen, en zo kreeg hij gewoon de fles binnen, ging prima! 
 
Terug
Bovenaan