Baby Walz

Ik heb bij Baby Walz o.a. een tuinbroekje besteld voor ons zoontje van 9 maanden. Hij heeft maat 80, dus ik nam maat 86, een beetje op de groei immers. Wat blijkt nu, de schouderbandjes zijn heel kort, dus het past direct al niet. Op de rekening staat dat verzendkosten voor terugsturen ook voor eigen rekening zijn, dus ik belde hun op dat ik dat niet terecht vind. Werd ik toch onbeschoft behandeld aan de telefoon. Steeds in de reden vallen, ineens zei ze goedenmiddag en legde de hoorn op. Wat een belachelijk bedrijf. Ik heb alle kleren weer ingepakt en teruggestuurd. Daar bestel ik dus nooooooit meer iets. Heeft iemand anders ook slechte ervaring met dit bedrijf? Ik ben nog steeds boos, dus ik hoor het graag.
 
Hoi ik heb dus ook ervaring met babywalz en koop er ook nooit meer ik had ook wat spulletjes gekocht. In mei kwamen we erachter dat een badeendje en badmatje oploste in het water (zat weekmiddel in) het spul gaf op mijn zoontje en was helemaal plakkerig en is letterlijk/figuurlijk weggesmolten. het is nu in het labarotorium van de warenwet, want dit mag niet gebeuren. Een speeleendje dat oplost. Dus koop er ook nooit meer en ben er ook erg onbeschoft behandeld door de telefoon en kreeg gewoon geen reacties op mijn brieven.

gr. nancy
 
Heb wel eens besteld bij babywalz maar tot nu toe nog geen negatieve ervaringen... Maar ik ga wel eerst tien keer nadenken voordat ik weer wat bestel, denk ik!
 
hoi, ik heb geen ervaring hier mee maar, ik heb wel het boek hier liggen en ik was van plan om iets te bestellen ,nou vergeet het maar dat doe ik dus nu niet meer.
ik ga wel gewoon naar de winkel.

gr. wendy
 
wij hebben vorig jaar daar een kinderwagen van bijna 400 euro gekocht, commode en klerenkast van bijna 500 euro en een berg met kleren voor ruim 200 euro(die hebben we gelijk meegenomen uit de winkel gelukkig). we konden dus een maand voor ik uitgeteld was iedere dag gaan bellen of het nog een keer aankwam, puntje bij paaltje kwam het nog 3 dagen te laat, maar goed dat we een ander bedje gekocht hadden en niet het bedje wat bij de rest hoorde!! ben er nog steeds boos over en de klantvriendelijkheid is inderdaad om doodziek van te worden.
groeten
 
Ik heb een hangmatje gekocht maar tot dus ver geen klachten gehad over het bedrijf.
Het product kwam op tijd, zat netjes in de verpakking, alles was aanwezig en was heel en de betaling was ook goed. Dus nee, bij mij is alles goed gagaan.
monique
 
Hallo,
Ja, niet echt een leuk bedrijf om wat bij te bestellen. Ik had een zwangerschapsbh besteld want ze boden mij 20 % korting, vervolgens kreeg ik een vette rekening zonder korting. Toen ik hierover belde hoefde ik gelukkig een stuk minder te betalen!!
 
Hoi,
Ik heb laatst een flessenwarmer besteld die na het eerste gebruik meteen kapot was. Toen ik hier over belde ben ik echter heel correct behandeld. Ik mocht de flessenwarmer zonder kosten terugsturen en kreeg een nieuwe toegestuurd.
 
Terug
Bovenaan