Baby warm in maxi cosi

<p>Heeft iemand tips? Mijn zoontje heeft het snel warm. Als hij met zijn jas in de maxi cosi zit heeft hij het bloedheet als we hem eruit halen. Vandaag was her de hele weg huilen en toen we hem eruit haalde was hij helemaal bezweet. Dat is dus geen optie meer (jasje open in de auto!). We hadden een voetenzak, maar daar zit hij zo opgepropt in dat dat geen optie meer is. Heeft iemand een goede tip hoe hij toch warm mee kan naar buiten en hij het dan niet te warm in de auto heeft?</p>

De auto niet.te warm maken? Ik heb de auto temp op 17 graden omdat iedereen met zijn winterjas aan zit.
je hebt ook wel ventilerende voetenzakken en dan kan je het jasjes weglaten

Ja lastig  he.  Mijn zoontje heeft het ook altijd ontzettend snel warm.
Toch pak hem.hem.lieber te warm is als te koud.   Maar inderdaad  als ze gaan huilen is het ook sneu.
Misschien  toch een wat minder dik jasje?
En zodra je naar buiten gaat  een lekker  warm dekentje eroverheen. 
Wat heb je voor  kleertjes  onder het jasje ? 
Ik heb nog steeds een mouwloos rompertje en een shirtje lange mouwen aan en dat is warm zat voor hem

Ja lastig  he.  Mijn zoontje heeft het ook altijd ontzettend snel warm.
Toch pak hem.hem.lieber te warm is als te koud.   Maar inderdaad  als ze gaan huilen is het ook sneu.
Misschien  toch een wat minder dik jasje?
En zodra je naar buiten gaat  een lekker  warm dekentje eroverheen. 
Wat heb je voor  kleertjes  onder het jasje ? 
Ik heb nog steeds een mouwloos rompertje en een shirtje lange mouwen aan en dat is warm zat voor hem

Een dekentje over hem heen doen als je naar buiten gaat en die weghalen in de auto.  Eventueel nog een dun dekentje meenemen voor in de auto.  Mocht hij dan in slaap vallen,  koelt hij niet te snel af. 

Terug
Bovenaan