Baby was

<p>Hoi meiden,</p><p>Vorige week ben ik bevallen van een gezonde zoon. Hij doet het erg goed, dus we hebben weinig te klagen. Nu loop ik alleen tegen het probleem aan dat hij regelmatig spuugt en poept. Hoe kan je deze vlekken het beste uit de kleding krijgen? </p><p>Hoor graag van jullie! </p>

Bij albert Heijn hebben ze waspoeder, huismerk voor de witte was.
Zet je vieze kleertjes even in een sopje, daarna in de wasmachine met je eigen wasmiddel en je krijgt werkelijk alle vlekken er mee uit????

Kleertjes met poepvlekken gooi ik gewoon in een emmer water en dan zo snel mogelijk in de wasmachine bij de gewone was. Heb er nog nooit iets bijzonders voor gebruikt en heb geen vlekje overgehouden. 

Heb gehoord dat ossengal zeep goed werkt, heb er alleen geen ervaring mee. 
Ik gooi de poep/spuug kleertjes in een emmer met heel warm water en gooi er dan biotex bij. Dan deksel op de emmer en goed schudden. Lucht eruit laten en soort van vacuum creeren en dan dag laten staan. Daarna uitwassen in de machine

Ik vond ossengal altijd veel werk. Gebruik liever biotex of Varnish. Gewoon schepje in de emmer en nachtje laten staan. Je krijgt alles eruit! 

Blokje ossengalzeep (bij kruidvat te koop). Kleertjes even uitspoelen, inwrijven met ossengalzeep, uitspoelen en de machine in. Gaat er vrijwel altijd uit! En anders direct nat uit de machine nog een keer. 

Terug
Bovenaan