Baby weigert fles sinds geboorte

Sinds de geboorte van onze zoon hebben wij al problemen met de voeding. Rond 6 weken is hij opgenomen geweest en zijn we na drie dagen naar huis gestuurd met Nutrilon pepti. Het ging nog niet heel goed maar hij dronk al iets meer dan daarvoor en vooral iets rustiger. Rond 12 weken dronk hij weer zo slecht dat hij weer is opgenomen. Weer kwam hier niks uit. Na een weekje mochten we weer naar huis. Rond 4 maanden zijn we overgestapt op nutramigen en na een week diarree dronk hij opeens hele flessen leeg. Voor het eerst dat we een beetje op de roze wolk kwamen. Maar helaas het was van korte duur. Van de een op de andere dag sloeg het weer om. Omdat hij koorts kreeg en niks heel weinig wilde drinken is hij weer opgenomen geweest. In het ziekenhuis ging het na 2 dagen weer goed. Met goed bedoel dat hij soms met moeite flessen van 160 leeg kreeg en soms maar 80 dronk. Na een weekje weer naar huis. Thuis aangekomen sloeg het direct weer om. Hij weigert gewoon te drinken. Als hij echt honger drinkt heeft drinkt hij 40 maar moet eigenlijk flessen van 180. We proberen van alles maar niks helpt. We zijn ook weer terug naar h.a melk omdat we dachten dat het misschien kwam omdat hij de melk niet lekker vond. Maar helaas...

inmiddels is hij 5 maanden en drinkt hij met moeite 400 op een dag en proberen we drie potjes te even ter aanvulling. Hoe kunnen wij ervoor zorgen dat onze zoon genoeg voedingstoffen binnenkrijgt.
 
Goedenmiddag

Voor mijn studie doe ik onderzoek naar het merk Happy Horse.

Als u bekend bent met het merk, dan zou u mij enorm helpen met het invullen van deze enquête. De enquête duurt maar 5 minuten.

Met vriendelijke groet,

Amber

http://www.survio.com/survey/d/X0N8R3K5D2X1S3Y9Q
 
Terug
Bovenaan