Baby weigert flesje

<p>Hi dames,</p><p>Onze dochter is nu 1 week en 1 dag oud. Madame vertikt het om haar flesjes leeg te drinken.. Vanavond hoort ze opgehoogd te worden naar de 100cc maar ze drinkt met moeite (1 uur verder) een kleine 70cc op met ook terug gave van melk.</p><p>Ze valt standaard bij 40cc in de buik in slaap en we krijgen haar op geen enkele manier meer wakker.<br />We hebben voetjes/handjes geprikkeld, washandje, koud leggen, tussendoor verschonen, onder der kin/nekje kietelen.. Niets werkt!</p><p>Ook is het voorgekomen dat ze gewoon wakker is en ook na de 40cc stopt met drinken, ook dan krijgen we terug gave..</p><p>Ik begin me aardig onzeker te voelen op deze manier..</p><p>Wie kan me helpen? Onze zoon dronk wel altijd netjes zijn flesjes..</p>
 
Lady's mom:
Die was gisteren voor het laatst. De eerste dagen dronk ze prima, maar is nooit hoger gekomen dan 70cc..
Kraamverzorgster heeft me wel allemaal tricks en trucs gegeven om der wakker te houden/maken maar die slaan gewoon niet aan..

Ze lijkt verzadigd maar dat lijkt me sterk als je continu op 40cc zit..
We krijgen dus met moeite en terug gave 70cc erin en ik heb mezelf maar voorgenomen, drinkt ze 70 of meer dan geef ik om de 4 uur en drinkt ze onder de 70 dan om de 3 uur.. En in de nacht laat ik het op z'n beloop. Maar ik wil gewoon graag een ritme opbouwen met haar of in ieder geval dat ze lekker der flesjes opdrinkt.

We hebben nu ook speen 2 van Browns erin gedaan zodat ze minder moeite hoeft te doen en ook Avent fles gebruikt maar alles lijkt niet echt werking te hebben..
 
Hoii!
Wij hadden dit in het begin ook met ons zoontje en zijn toen overgestapt van een dr brown fles naar een difrax fles. Ons zoontje moest teveel moeite doen om te drinken uit de dr brown fles, en ook het zelfde met de avent fles. Hij is nu 3 maand en drinkt het beste uit de difrax fles en dan sinds dat hij een week of 3 is maat m speen erop, dit ook mede omdat hij JBP erin kreeg. 
Hoop dat je er wat aan hebt!
 
 
xxbb:
Welke speen gebruikte jullie voor jullie zoon op de Difrax? Iemand zei mij ook de 1 2 3 speen te halen?
We hebben ook de speen maat 2 van Browns geprobeerd, je zou denken.. Ook minder moeite maar madame stopt gewoon bij de 40cc.. :-(
 
Wij gebruikten toen gewoon speen maat s op de fles. Maar sit ging na een tijdje ook te langsaam vandaar dat wij naar speen m zijn gegaan.
Ja dat zou je inderdaad denken dat dat dan beter zou moeten gaan. Ik heb laatst de dr brown fles ook weer eens uit de kast gehaald omdat ons zoontje nu soms best snel drinkt en op de fles een speen maat 2 op gedaan, maar hier stopte hij standaard als er nog 60 cc in zat omdat het hem teveel noeite koste. Dus gauw weer in de kast gezet.
 
De 1-2-3 speen zou je inderdaad ook kunnen proberen. Heb ik geen ervaring mee, mij lijkt het best lastig te gebruiken. 
 
Xxbb:
 
De laatste 3 voedingen heeft madame flessen op van 75cc! Ben al zoveel blijer met dit aantal! En dat toch met de browns 2 speen. Ik kijk het nog even aan zo en anders haal ik difrax. Thnx voor je tips!
 
Terug
Bovenaan