baby weigert in z n eigen bed te slapen

Hoi
Mijn vent is nog geen 3 weken oud maar hij heeft bedacht dat hij alleen nog maar in mijn bed wil slapen.als ik hem in zijn eigen bed leg begint hij te krijsen. Als ik m n pink geef valt hij in slaap maar schrikt hij later gillend wakker. Als ik m wakker naar bed breng maait hij enorm met z n armen en slaat hij zichzelf helemaal over de rooie. Fijn.......

Iemand enig idee hoe ik m gewoon in z n eigen bedje krijg?ik doe nu gewoon geen oog dicht.

Groetjes

Ik heb het idee dat ons kereltje dat nu ook al heeft. Hij wil echt niet in de wieg. Alleen bij mij liggen of in de wandelwagen. Ik probeer hem er toch iedere keer gewoon in zijn eigen bedje te leggen. Bij de oudste hielp dat ook het beste. Veel succes.

Dit is een hele bekende fase die vanzelf overgaat (en vaak ook weer terugkomt). Hij wil gewoon lekker bij z'n mama of papa zijn. Het is nu echt niet erg als je daar aan toegeeft, alleen kost het jou je slaap. Je zou met je partner (er vanuitgaande dat je die hebt), om de beurt zorg kunnen dragen, zodat de ander kan slapen. Over een week of 2, 3 kun je een bakerzakje (of zelfs inbakeren) proberen. Dan maait hij zichzelf in ieder geval niet zo wakker.
En zoals supertje voor mij zei: gewoon blijven proberen! Succes!

Even inbrekend vanaf juli.. Je kan je kleintje nu nog niet verwennen.. je kleintje geeft aan toch behoefte te hebben om bij jou te zijn, ik zou daar aan toe geven voor zover mogelijk. Je merkt gauw genoeg wanneer deze fase overgaat..

Ow, dit klinkt bekend!!
Ons meisje, nu 7 dagen, wil overal slapen, behalve in haar wiegje... En vooral 's nachts slaapt ze alleen als ze bij ons ligt.
Echt maf, mijn zoon (20 maanden) slaapt en sliep juist alleen in zijn eigen bed en deed soms bij hoge uitzondering een dutje in de draagdoek.

Dus overdag proberen we het iedere keer weer, maar ook zij wordt binnen 20 minuten piepend wakker..
Ik vind haar nog te klein om maar gewoon 'te laten huilen', we blijven gewoon proberen. Op haar 18de slaapt ze echt niet meer tussen ons in!

Sterkte,
X,
Evje

Terug
Bovenaan