Baby wil bij papa niet goed drinken

Nou de titel zegt het eigenlijk al.. onze dochter van bijna 4 maanden wil de fles niet goed drinken bij papa.

Ze is wel vaker een wat moeilijke drinker. Net bij de laatste fles heeft papa het overgenomen en in een kwartier tijd heeft ze toen maar 25 cc gedronken. Zijn geduld was op, maar toen ik het overnam dronk ze ineens wel weer goed door.

Woensdag een dag weggeweest terwijl papa op onze dochter paste. Toen is hij ook wel een uur bezig geweest en alsnog de fles niet leeg.

Mijn man vindt het steeds minder leuk om de fles te geven, wat ik ook wel begrijp als het niet wil.. Maar heeft iemand hier ook tips?? Zo ga ik ook niet lekker weg.. :(

Blijven volhouden blijven volhouden. Nu is het de fles en straks het naar bed brengen. Ook papa moet volhouden. Hoe meer stress hoe moeilijker het gaat. Neem de tijd.
Het is een fase en daar moet je doorheen. Daar heb je later profijt van. Anders zou jij nooit weg kunnen.
overigens mijn kindje drinkt ook wel eens lang, en met name de laatste fles. Lijkt alsof ze dan nog net even lekker wil tuttelen/snoozen.

Terug
Bovenaan