<p>hoi wie o wie kan mijn helpen met advies.</p><p>mijn zoontje van 5 maanden is op dit moment 6.2 kilo onder gemiddelde volgens cb. Hij krijgt afgekolfde bv al vanaf zijn geboorte. Nu drinkt hij steeds slechter zijn melk we hebben ook kunstvoeding geprobeerd maar dat drinkt hij ook niet goed. Wij krijgen met moeite de melk erin. Hij drinkt steeds maar 10/ 20 soms 70 cc maar nog nooit een fles van 200 ofzo in een keer. Zijn voedingmomenten zijn dan ook nog steeds 8 tot 12 x per dag en ben de hele dag bezig met flesjes geven. Ik heb ook geprobeerd om meer tijd tussen te laten maar zelfs dan drinkt hij maar een klein beetje. Op advies van de cb zijn wij begonnen met hapjes omdat volgens hun mijn zoontje over de melk heen is. Dat gaat goed maar hij kan niet alleen op fruit/groente of pap leven. Elke dag gaat het steeds slechter en slechter. Ik heb voor mijn gevoel alles geprobeerd verschillende spenen flessen noem maar op zelfs melk met een lepel geven alleen duurt dat wel erg lang. Normaal zou ik me niet zo zorgen maken maar hij in combinatie met zijn gewicht van 6 kilo 5 maanden doe ik dit nu wel. Wie heeft nog tips </p>