Baby wil niet eten

<p>Hallo mama's.</p><p>Sinds maandag eet mijn zoontje van bijna 4 maanden heel slecht. Elke fles weigert hij bijna, en duwt de fles weg met z'n tong of handjes. Met moeite krijgt hij iets binnen, maar niet veel. Zit elke keer tussen de 60 en 100cc, van de 180. Tussen door bied ik hem vaker flessen aan, maar dat wil hij ook niet. Hij krijgt normaal 5x180 cc. Heb al gekeken in zijn mondje en zie niks vreemds.. Wat kan dit zijn? Maak me echt veel zorgen :(</p><p>Ps. Afspraak bij de huisarts staat al voor morgen</p>

Goed in de gaten houden hoor en goed dat je morgen naar de dokter gaat. Ivm uitdrogingenEn ik zou als je het eerder niervertrouwd gewoon eerder langs gaan.Misschien een sprong ? Ik merk dat  mijn zoontje die nu 3 maanden is en ook middenin zijn sprong  zit ook moeilijk doet met de fles  zo dronk die eerst 5 flessen van 170 cc leeg dus wij opgehoogd  naar 200 cc en nu moet ik blij zijn als er 120 in gaat  en daarvoor al een strijd met zn fles wegslaan en met zn tong eruit duwenSucces

Herkenbaar, onze zoon begon ook steeds minder te drinken. Ik ben toen overgestapt op een ander merk flesvoeding en ineens dronk hij weer goed! Eigenlijk geloofde ik het niet zo goed dus ben na een tijdje weer terug gegaan op de kruidvat voeding die wij eerst gebruikten en al vrij snel was het weer hetzelfde en dronk onze zoon weer slecht. Toen dus weer terug naar de hero standaard en hij dronk weer super!  Misschien helpt dit? Succes in iedergeval weet hoe vervelend dit is! 

Ik kan niet zomaar overstappen op andere flesvoeding helaas :( mijn zoontje zit aan de hero comfort + nog 2 extra schepjes nutriton jbpm vanwege ernstige reflux waar hij ook medicatie voor krijgt.. Zou dat eerst moeten bespreken met de kinderarts denk ik? 

Dan zou ik inderdaad niet zomaar overstappen! Helaas raadde het consultatiebureau mij af toen om over te stappen, maar heb mijn eigen gevoel hierin gevolgd. Zij geloofden hier niet zo in.. Ikzelf dus eerst ook niet maar heb het anders ervaren. Misschien zegt jullie arts wel hetzelfde.. Succes in ieder geval ! 

Hoimisschien een sprongetje of niet lekker. Mijn dochter had het ook, elke keer 100cc over en na 6 dagen begon ze weer wat meer te drinken gelukkig...

Ben bij de huisarts geweest, dokter vermoed een buikgriepje.. Moet het nu goed in de gaten houden, opschrijven wat hij drinkt en de plasluiers in de gaten houden, word dat minder zal ik de huisartsenpost moeten bellen. Tussen door mag ik hem wel water of thee aanbieden, net geprobeerd maar daar kokhalst hij van.. Heb hier wel een fles Diksap staan, begin radeloos te worden ?

Terug
Bovenaan