Baby wil niet meer in de reiswieg

Mijn zoontje van 2,5 maand wilt niet meer in de reiswieg van de kinderwagen liggen. Hij wilt graag om zich heen kijken. Als ik even weg ben voor boodschappen of iets dergelijks dan ligt hij te huilen in de wagen. Als je hem beetpakt dan is alles goed en kijkt hij om zich heen. We hebben al een handdoek onder het matrasje gedaan zodat hij wat meer kan zien maar dit helpt ook niet echt.

We hebben de joolz day kinderwagen met voor in de zitting voor de wandelwagen een zitverkleiner. Ook kan de wagen horizontaal dus hij kan er gewoon in liggen.

Nu weet ik dat de richtlijn 6 maanden is voordat hij in de zitting van de wandelwagen mag maar dat zie ik nou niet gebeuren.
Wanneer zijn jullie over gegaan op de wandelwagen?

Onze kleine man wilde dat ook niet
Wij hebben toen de maxi cosi op de kinderwagen geklikt...dat vond hij fantastisch
Weet alleen niet of dat bij jullie kinderwagen ook kan

Ja, dat kan ook met onze wagen maar daar mag hij ook niet langer dan 1 a 2 uur in zitten. Als we ergens heen gaan dan zit hij al snel een half uur in de auto

Je kunt dan beter voor een draagzak gaan. Want hem al een beetje laten zitten is slecht voor de rugontwikkeling. In de draagzak kunnen ze ook veel rondkijken.

De cybex cloud q is een "maxicosi" die ook je uit kunt schuiven zodat je baby ook kan liggen ideaal mijn dochter heeft nooit in de reis wieg gelegen 
in de cloud q mogen ze dus langer dan 2 uur als je hem uitschuift 
je kunt even een filmpje opzoeken op YouTube 

Terug
Bovenaan