Baby wil niet verschoond worden

Goedenavond,

Mijn zoontje van 9 mnd wil niet verschoond worden. Erg lastig, hij wil continu omrollen, en tegensputteren. Met name op de commode is het erg, heel hard huilen, alsof je hem iets aan doet. Best irritant....Heb al diverse speeltjes geprobeerd om hem af te leiden maar helaas zonder succes. Maak me een beetje zorgen, waarschijnlijk niet nodig maar wilde toch eens checken hoe andere ouders dat hebben ervaren. En of het (hopelijk) maar een periode is?

Alvast dank,
groetjes
 
Hoi Mikkie!

Dit is zeker een periode!
Kan helaas nog wel even duren.
Probeer vooral rustig te blijven!! Al zal dat soms moeilijk zijn ;)
Helaas valt er weinig aan te doen als afleiding niet werkt, probeer tegen hem te blijven praten misschien helpt dat, of liedjes zingen!

Maar geen zorgen, het komt ooit goed!

Onze dochter is nu 20 maanden en wij hebben dit, en ik denk meerdere ouders allemaal mee gemaakt :)

Liefs,

Chantal
 
Het lijkt mij ook een periode, mijn 2 oudsten waren er echter beide later mee begonnen.
Ik vindt 9 maanden dan vroeg begrijp je, maar wie weet loopt je kindje iets voorop en ga je dat straks in meer dingen merken.
Afleiden en anders gewoon even stevig beethouden, die billetjes moeten toch schoon.
En terwijl je in strijd bent, laat het niet merken!
Gewoon blijven lachen, zing er desnoods een liedje bij, na verloop van tijd gaat het over.
Omarm vooral het feit dat je een pittig kindje hebt die later stevig door deze wereld stapt.
Wees dan extra trots op jezelf want jij hebt volgehouden daar waar het af en toe zwaar was.
Heel veel succes en ik hoop dat deze fase snel voorbij gaat hoor!
Weet als geen ander hoe moedeloos je er soms van wordt....
 
Terug
Bovenaan