Baby wil plots geen fles meer

<p>Hi!</p><p> </p><p>Wij zijn nu twee weken bezig om ons zoontje te laten wennen aan het drinken uit de fles. De borstvoeding gaat niet meer zo goed en dus waren we aan het afbouwen.</p><p>Nu wil hij sinds gisteren ineens helemaal geen fles meer en alleen nog de borst. Ook als mijn man de fles geeft, raakt hij helemaal overstuur. </p><p>Ons zoontje is nu 10 weken (3 weken te vroeg geboren). Hij groeit goed en heeft voldoende plasluiers.</p><p>Is dit herkenbaar of heeft iemand tips?</p>

Ja hier bij beide rond deze leeftijd gingen ze flesweigeren. Ik kan je meegeven, blijf rustig en probeer elke dag 30 ml te geven.dat deed ik want vond het zonde om veel weg te gooien. Ik gaf wel gewoom bv.  Wat hier ook hielp was elke dag op het zelfde tijdstip geven. En naar een paar dagen ging het goed. Bij de 2e duurde het 3 weken.
Succes ermee! 

Ja hier bij beide rond deze leeftijd gingen ze flesweigeren. Ik kan je meegeven, blijf rustig en probeer elke dag 30 ml te geven.dat deed ik want vond het zonde om veel weg te gooien. Ik gaf wel gewoom bv.  Wat hier ook hielp was elke dag op het zelfde tijdstip geven. En naar een paar dagen ging het goed. Bij de 2e duurde het 3 weken.
Succes ermee! 

Hoi,
Yess,m afbouwen was bij mij een regelrechte ramp!!
Ze wilde dus echt geen fles met kv hebben. Vertikte het ook maar en het was een en al gekrijs als ze kv kreeg.
Ik heb toen echt volgehouden en begon met 1 voeding. Al dronk ze maar 50, dat was al iets.
1,5 uur later kwam ze weer maar kreeg ze wel bv. De dag erna hetzelfde tijdstip weer de kv en zo een paar dagen tot ik de volgende voeding kon afbouwen.
Ik kolfde tussendoor wel vaak om haar bv via de fles te geven zodat ze meer ging wennen aan de fles.
Het is echt een kwestie van volhouden maar leuk is anders.

Heb je wel een goede fles/speen voor hem?

Niempje:
Oké! Gisteravond nam hij ineens weer een flesje bij mijn man. 
Ik heb veel flessen geprobeerd: Avent, Difrax, Dr Brown. 
De Dr. Brown flessen met smalle speen doen het het beste.
Ik heb ook de bredere variant maar die wil hij niet.
Een speen gebruikt hij ook bijna niet. 
Ik blijf het gewoon proberen! 

Terug
Bovenaan