<p>Hoi,</p><p>Mijn zoontje is intussen 8 maanden oud en ik moet vanaf volgende maand weer aan het werk (ik woon in Engeland, heb 9 maanden verlof).</p><p>Mijn zoontje krijgt borstvoeding en heeft als kleinere baby met regelmaat een flesje gekolfde melk gehad, wat helemaal zonder problemen ging.</p><p>Ik wilde eigenlijk met 6 maanden stoppen met borstvoeding en hij leek het te weten... Vanaf dat moment weigert hij de fles! </p><p>We hebben tijdelijk gedacht dat ie koemelk proteine allergie had (heeft altijd wat reflux gehad, met flesje met poeder leek het erger), maar we zijn er intussen achter dat dit het niet is.</p><p>De fles met gekolfde melk wilt hij ook niet meer. </p><p>Ik geef momenteel dus nog steeds borstvoeding, maar als ie vanaf volgende maand naar de opvang moet, zal hij de fles wel moeten... </p><p>Ik heb Tommee Tippee closer to nature flessen (speen nr 1, 2 &3) en heb, toen ik mijn familie in NL heb opgezocht in augustus, philips avent flesjes geprobeerd (wat eenmalig wat beter leek te gaan, daarna ook niet meer..)</p><p>Qua poeder Aptamil (nutrilon) (zowel normaal als pepti, ivm vermoedelijke allergie) geprobeerd, in NL die van de kruidvat en momenteel probeer ik Cow&Gate, maar dit maakt allemaal geen verschil.</p><p> </p><p>Zit een beetje met mn handen in het haar... Opzich is het voor mij geen probleem om BV te blijven geven, maar als ik straks 4 dagen per week aan het werk ben, gaat dat natuurlijk niet lukken..</p><p> </p><p>Iemand tips?</p>