Baby wilt geen fles

<p>hallo iedereen</p><p>onze zoon is 4 maanden en wilt na 2 maanden te blijven aanbieden nog steeds niet uit een fles drinken.</p><p>we hebben alle soorten en maten flesjes, voeding en bv geprobeerd, zonder suc6</p><p>Hij wilt wel met de lepel, tot nu toe hebben wij met lepel bv en kv gegeven.</p><p>hebben jullie nog tips?</p><p>En eventueel tips over vast voeding?bedankt</p>
 
Ik ben bij mijn dochtertje na 7 maanden met de fles gestopt omdat het een strijd bleef. Ik ben haar gaan leren drinken uit een Difrax oefenbeker (duurde wel een tijdje hoor) en intussen kreeg ze bambix obv borstvoeding als ik er niet was (4 dagen per week), 2 borden per dag.
Hapjes werden dus wat sneller uitgebreid hier. 
Borstvoeding gaf ik zelf nog, dus het stelde mij gerust dat ze haar achterstand bij mij kon inhalen. 
 
Hoi bedankt.
ik ben niet zo bekend met bambix, wat is dat en hoe maak je het en hoe gaf j het aan j dochter? 
de kleine krikgt nu nutrilon met een lepeltje
overdag en avond aan de borst.
 
hoi 
Bambix is granen pap  en dat strooi je door de warme melk heen en roer je tot je een papje hebt dat je met een. Lepel  kan geven  
Naar ik zou eerder gaan voor een beker en daar de melk in doen heb hier ook een munchkin 360beker heb in het begin de beker voor haar moeten vast houden maar met 6 maanden dronkt ze bij haar ontbijt en lunch haar melk helemaal zelf
 
Top, dankje. Inmiddels heb ik bambix gekocht en gemengd met nutrilon(1x per dag) en met lepel gegeven. De kleine heeft nu erg last van krampen en puft de hele dag en poept maar 1 x. Is dit normaal? 
 
Hoi
Dan lijkt mij dat de Bambix nog een beetje te veel is voor de darmen maar je zou rijstebloem kunnen is lichter te verteren en het poepen veranderd steeds als ze meer vast voedsel eten zolang ze er geen last van hebben is het goed 
 
Terug
Bovenaan