<p>hallo,</p><p> </p><p>Ik hoop dat er hier wellicht iemand is die een oplossing voor me heeft. Onze dochter van 7 maanden oud was altijd de perfecte baby, sliep vanaf 3 maanden van 20:30-08:30, dronk goed, at haar hapjes zonder problemen en huilde zo goed als nooit.</p><p>Maar dat is nu sinds ruim een maand wel even anders... Ze wordt snachts vaak wakker. Soms 2x per nacht, andere nachten wel 5/6 keer.. ze wilt alleen nog flesjes of pap. Fruit gaat ook wel, maar avondeten gaat er niet meer in. En ze is ontzettend vervelend... Continue huilerig. Maar zodra ze aandacht krijgt is dit over, dus er is niets aan de hand..</p><p>Ik heb haar nooit meteen bij het eerste beste huiltje opgepakt of verwend, dus heb echt geen idee waar dit gedrag opeens vandaan komt of hoe ik dit op los. </p><p>Als ze snachts wakker word krijg ik haar alleen weer in slaap na een flesje, anders blijft ze huilen.. overdag krijg ik haar alleen stil met aandacht. Ik kan hier niet aan toe geven en haar laten huilen, maar ze houdt gewoon niet op...</p><p>Ik heb altijd ontzettend veel geduld met haar, maar nu naar ruim een maand zit ik wel echt met me handen in me haar... Ik ben er dood moe van. </p><p>Morgen ga ik even langs bij het inloopuur bij het consultatiebureau, maar misschien dat hier ook nog mensen zijn met tips... Ik ben echt radeloos.</p>