Hoi,
Ik weet niet hoe oudje je kindje is? Onze zoon wilde ook niet in de wieg slapen. Hij sliep eigenlijk dag en nacht in de wandelwagen. Op een gegeven moment wilde ik hem toch weer boven hebben. We hebben toen het wiegje verruild voor het ledikantje. Overdag hem boven in zijn bed gelegd en gedacht van, ja je huilt maar even jochie, je moet echt daar gaan slapen. Ik zette de babyfoon dan uit zodat ik de gang in moest lopen om hem te kunnen horen. Ik ging dan af en toe luisteren en als het te lang duurde haalde ik hem even uit bed. Ik bleef op zijn kamertje en legde hem na 5 min. weer terug. Zo hebben we dat volgehouden en nu slaapt hij heerlijk in zijn bedje. De eerste tijd hebben we het alleen overdag gedaan, maar toen dat goed ging het ook 's nachts geprobeerd.
Ik denk dat je net als wij even moet doorzetten. Je kunt niet altijd met je kind tussen jullie in blijven liggen. Ik ben van mening dat een kind in zijn eigen bed hoort. Onze oudste probeert het ook regelmatig om tussen ons in te kruipen maar ik ben daar heel stellig in. Als je niet ziek bent, in je eigen bed! Anders kom je zelf ook niet aan je rust toe, want je slaapt toch onrustiger als er een kind naast je ligt.
Suc6 en ik hoop dat je iets aan mijn verhaal hebt. Het is misschien moeilijk de 1e dagen maar het komt echt goed.
Groetjes Corina