<p dir="ltr"><span style="font-size: 16px;"><span style="color: #000000;">Hallo allemaal,</span></span></p><p dir="ltr"><span style="font-size: 16px;"><span style="color: #000000;">Ik ben mama van 2 zoontjes. Van 4.5 en 9 maanden. Ons zoontje van 9 maanden is op de wereld gekomen met een blokkade aan zn nier waardoor hij veel pijn bleek te hebben. Onrustige baby, niet slapen, veel spugen ect.</span></span><br /><span style="font-size: 16px;"><span style="color: #000000;">Zo is het denk ik ook gekomen dat ik hem aan heb geleerd bij mij in slaap te vallen. Vanaf baby af aan slaapt hij een uur per dag, in de box of bed word hij na 5 min wakker. Bij mij kan hij twee uur slapen.</span></span><br /><span style="font-size: 16px;"><span style="color: #000000;">Ik wil hem snachts in zn eigen bed maar zodra hij het aanraakt schreeuwt hij het uit, ook al slaapt hij nog zo diep. Ik heb de 5min methode geprobeerd maar hij is na 2x ontroostbaar, totaal in paniek.</span></span></p><p dir="ltr"><span style="font-size: 16px;"><span style="color: #000000;">Ik merk dat het een kindje is wat graag contact maakt. Veel bij ons zijn, meedoen met de rest. Bij ons slapen. Zelfs snachts kruipt hij tegen me aan of pakt mn hand om zo</span></span><br /><span style="font-size: 16px;"><span style="color: #000000;"> in slaap te vallen.</span></span><br /><span style="font-size: 16px;"><span style="color: #000000;">Ik wil nu in de vakantie starten met oefenen in zn eigen bed maar weet eigenlijk niet waar te beginnen.. Hij schreeuwt zo hard. Zelfs de honden beginnen beneden te janken.. </span></span></p>