Baby wish??‍?

Hoi allemaal
Ik heb een kinderwens
Ik ben op 12 december gestopt met de pil en ik word sindsdien gelijk ongesteld. Ik heb een cyclus van 40 dagen. Ik werd 21 februari voor t laatst ongesteld. Dus dat betekent dat ik op 2 april het weer moest worden maar die dag had ik een positieve ovulatie test en ik heb een paar druppels bruin bloed verloren dacht ik te zien op donderdag 13 april zou dit een inesstellingsbloeding geweest kunnen zijn?
Want ik test nog steeds negatief ?
 
Helaas is het lichaam een groot mistery. Het kan zijn dat je dus 2 april je ovulatie had en dat je ergens komende dagen ongesteld moet worden. Echter ben je ook nog niet zo lang gestopt met de pil en 40 dagen cyclus valt onder onregelmatige cyclus, er is dus geen garantie dat er echt al een eisprong is (waarschijnlijk wel hoor). Maar je kan dus nog wel flink wisselen in je cyclus. Dit zeg ik met name omdat je negatief test, dus zwanger zal je nog niet zijn. Helaas kan je ook een positieve ovulatie test hebben en geen ovulatie hebben, vooral als je cyclus nog aan de lange kant is. Ik snap dat het echt heel vervelend is en je lang moet wachten telkens, maar toch zul je geduld moeten hebben. Ik wens je heel veel succes, dat je snel wel gewoon zwanger mag zijn!! 
En ik kan je vertellen zelfs met regelmatig cyclus heb je natuurlijk geen garantie op een snelle zwangerschap (eigen ervaring, maand 22 nu), en met een langere onregelmatige cyclus kan het ook gewoon!! 
 
Terug
Bovenaan