Baby woelen / onrustig in slaap

<p>Hello mommy’s! Mijn dochtertje is inmiddels 10 weken. Zij is erg onrustig in haar slaapt. Woelt veel, schudt met haar hoofd, kreunt en wordt dan soms ook wakker. Zijn er meer mama’s die dit herkennen en enig idee hebben wat dit zou kunnen zijn? Tips? </p>

Mijn zoontje is 6 maanden en doet dit al vanaf de geboorte, het lijkt wel of hij op zoek is naar een warm plekje met z’n hoofdje. Ik leg vaak wat knuffeltjes naast z’n hoofd en dat vindt hij heerlijk, woelen doet hij nog hoor maar slaapt verder heel goed!

Hier hetzelfde met onze dochter van 8 weken. Ze heeft hoogstwaarschijnlijk last van verborgen reflux en daarom doet ze dat. Wellicht jouw kindje ook? Of er zit een boertje/scheetje in de weg?

Mijn zoontje had dat ook, had ook verborgen reflux. Maar zelfs nadat we medicijnen zijn gaan gebruiken had hij het nog wel. Inbakeren hielp. Inmiddels is hij 4,5 maand en is het vanzelf over gegaan (en slaapt hij inmiddels ook niet meer ingebakerd). 

Mijn kindje heeft inderdaad verborgen reflux en daar medicatie voor! Ze huilt gelukkig niet door de klachten maar is wel onrustig in haar slaap. Ik ga toch nog eens met de huisarts overleggen wellicht dat de dosis toch verder omhoog moet 

Terug
Bovenaan