Baby word opgenomen.

<p>Mijn zoontje van 4,5 maanden word maandag opgenomen in het ziekenhuis ter observatie. Dit vanwege overmatige alertheid, slecht drinken, slecht slapen, veel spugen etc.  ik vind het echt heel erg maar hoop dat ze er iets uit kunnen halen want ik zie het even allemaal niet meer. Zijn er meer  moeders die dit hebben meegemaakt en hoe vonden jullie het? Werd jullie kindje lekker goed verzorgd en had je het idee dat het echt iets opleverde?  ( voor 5 dagen trouwens) </p>

Wat fijn dat ze dat doen! 

hier in de buurt doen ze het niet. 

mijn zoontje is nu 5x opgenomen geweest doodziek. Hij wordt altijd goed verzorgd. En wij trouwens ook. 

Wat een vervelende situatie. Wij hebben de diagnose huilbaby gekregen in het begin. En idd ook erg alert en vooruitlopend op zijn ontwikkeling. Wij hebben ervoor gekozen hem niet op te laten nemen. En hadden geluk dat onze kleine man erover heen groeide na 5 maanden. En wat bezoekjes aan een osteopaat...
Maar heel goed dat ze dit doen. Wij hebben wel even mogen kijken. Ze zijn daar erg lief voor ouders en kind. Jullie zijn in goede handen! 

Onze middelste is met 11 dagen oud om een andere reden een week opgenomen geweest. Ik heb de verpleegkundigen en artsen als bijzonder rustig en lief ervaren. Schijnt ook een strenge selectie te zijn mbt werken op de afdeling neonatologie. Natuurlijk even naar dat je hem daar moet achterlaten. Maar gebruik de tijd ook voor jezelf om echt bij te tanken. Hopelijk helpt de opname en komt men erachter wat er is. Veel sterkte!

Mijn zoon moest 2 dagen na zijn geboorte opgenomen worden, omdat hij zijn voeding niet binnen kreeg. We hebben 7 dagen op de afdeling neonatologie gelegen. (ik had samen met hem een kamer). Het was een fijn verblijf. Leuke, vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg. 

Ja jullie hebben gelijk hoor! Super fijn dat ze dit doen, want thuis trekken wij het echt zo niet meer en er is echt onderduidelijk iets met hem aan de hand. Zelfs de volledig koemelk vrije voeding mag niet baten. Ik zal daar dan ook niet slapen om zelf ook een beetje te kunnen bijtanken. Vind het alleen wel spannend, ?

Ik heb zo'n 2 maanden op de Neonatologie gezeten voor een andere oorzaak, ik vond het heel lastig om de zorg voor m'n zoon te moeten delen, maar, ze doen het zo goed! Ze houden je kind medisch gezien goed in de gaten en zorgen dat hij z'n voeding op tijd krijgt. Ook zorgen ze ervoor dat je baby goed slaapt. Alles wordt gecheckt en ze krijgen na een paar dagen echt wel in de gaten als er medisch gezien iets aan de hand is. 

Stel dat er medisch niets aan de hand is, en je baby eet slaapt goed, vraag dan of je een dagje mag inroomen, dan kan je zien hoe zij het doen en ook meteen wennen aan de schema's die ze hanteren. 

Terug
Bovenaan