Baby zwarte ontlasting

<p>Hallo allemaal,</p><p>Uit de provocatietest is gebleken dat onze dochter weer tegen koemelk kan. We zijn dus overgestapt van Pepti 1 naar gewone nutrilon 2. Sindsdien (nu 1 week) heeft ze zwarte ontlasting. Als je dit gaat googelen vind je alleen maar enge dingen.</p><p>Ze is overigens 6 maanden en 1 week oud.</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee waardoor haar ontlasting zwart kan zijn?</p><p> </p>

Heb je haar toevallig hapjes gegeven die donker zijn van kleur, blauwe bessen ofzo? Dan zou het daardoor kunnen komen. Zo niet, dan zou ik even langs de huisarts gaan. Waarschijnlijk is er niks aan de hand, zeker als je verder niets aan je dochter merkt, maar het is wel fijn als het even gecheckt wordt. 

Ze heeft het nu al bijna een volle week dus aan de hapjes kan het ook niet liggen lijkt me... Ze krijgt elke dag iets anders te eten

Ze heeft het nu al bijna een volle week dus aan de hapjes kan het ook niet liggen lijkt me... Ze krijgt elke dag iets anders te eten

Ik zou toch even langs de huisarts gaan. Ze zeggen toch vaak dat zwarte of hele donkere ontlasting door bloed kan komen? Niet om je ongerust te maken, maar ik zou het even laten nakijken.
Ik dacht nog..als je van die ijzertabletjes krijgt kun je ook donkerdere ontlasting krijgen. Misschien zit er meer ijzer in de nutrilon voeding?
Naja ik zou het in elk geval laten nakijken en niet teveel reacties hier afwachten. 

Ik zou toch even langs de huisarts gaan. Ze zeggen toch vaak dat zwarte of hele donkere ontlasting door bloed kan komen? Niet om je ongerust te maken, maar ik zou het even laten nakijken.
Ik dacht nog..als je van die ijzertabletjes krijgt kun je ook donkerdere ontlasting krijgen. Misschien zit er meer ijzer in de nutrilon voeding?
Naja ik zou het in elk geval laten nakijken en niet teveel reacties hier afwachten. 

Terug
Bovenaan