Baby zweet tijdens slapen..

<p>Ons meisje heeft altijd wel veel gezweet. Tijdens voeding of als ze overstuur was.. maar nu merk ik ook dat haar hoofdje en bedje vaak nat zijn.. vooral als ze nog niet in diepe slaap is en onrustig beweegt. Of tijdens de overgang van slaapcyclus.</p><p>ik doe haar een boxpakje aan (zonder romper) en dan een Meyco inbakerslaapzakje... en dan nog krijgt ze het voor elkaar te zweten.</p><p>Maar in de nacht ben ik dan weer bang dat ze misschien te veel afkoelt en het dan koud heeft. En dan voel ik weer te veel aan haar waardoor ze weer wakker of onrustig wordt.. Maarja ik ben als de dood dat ze dalijk oververhit raakt.</p><p>Iemand anders hier ook een kindje die het zo snel warm heeft?</p>

Heb je in der nekje gevoeld, als die aangenaam is heeft je meisje het fijn. Als ze actief is in bewegen dan heb je dat, geen zorgen. Die van mij heeft het nog steeds af en toe. 

Mijn zoontje zweet (met fases) ook veel op die momenten. Inderdaad met inslapen en als bij beetje onrustig is tussen cyclussen door.
Echt is hij nooit te warm of te koud.
CB zei ook dat sommige kinderen dit hebben en ook volwassenen dit bij inslapen soms nog hebben. Is blijkbaar natuurlijk iets..

Terug
Bovenaan