Baby zwemmen

<p>Ik heb een vraagje over babyzwemmen.</p><p>mijn kleine man is nu 2 maanden en 2 weken, gisteren heeft hij zijn eerste inentingen gehad, en nu omdat het zo warm is en ik echt nergens kan vinden of het mag.. maar ik heb een zwembadje van woezel&pip gekocht inimini badje, </p><p>mag hij daar al samen met mij in? </p>

Tuurlijk mag dat. Zolang het badje maar in de schaduw staat en het water niet te koud is. En ookal zit hij in het water en in de schaduw, wel goed insmeren met zonnebrand!
Het babyzwemmen in zwembaden mag meestal pas later, al verschilt dat ook per zwembad. Maar laat hem maar lekker afkoelen hoor samen met jou. 

Vlak na een inenting word het afgeraden. Ik weet niet wat je hebt gegoogeld maar als je zoekt op wanneer mag een baby zwemmen staat je antwoord bovenaan. 
Maar gezien de hitte zou ik het gewoon doen. Wel onderkoeling in de gaten houden(dat is de rede waarom t pas met 3 maand word aangeraden) en ja baby's kunnen ook nu onderkoeld raken in voor hun te koud water 

Hoi 
Je doet je kindje toch ook in bad een badje in de tuin is bijna het zelfde zou alleen er geen ijskoud water in doen maar iets van 20 of 25 graden koelen ze ook af 
Naar een zwembad word pas vanaf 3 maanden gezecht je komt dan met veel meer bacterien en virussen in aanraking door de hoehoeveelheid andere kinderen en ouders 

Ja hoor lekker doen! Zou temperatuur van het badje niet te laag maken dan heb je veel te veel verschil met buiten.  Zou eerder rpnd de 28/30gr maken dat is nu ook al afkoelen omdat het gewoon zo warm is. 

Veel zwem plezier :)

ALs ik dus invul op google krijg ik babyzwemmen in een binnenzwembad.. ik zoek voor gewoon in de tuin een eigen zwembadje vandaar dat ik het niet kan vinden.. en een binnenzwembad is inderdaad vanaf 3 maanden. X

Gewoon lekker doen! Fijn voor je kindje. Babyzwemmen in een zwembad is heel anders, daar komen de kindjes met bacteriën en chloor in aanraking. 

Terug
Bovenaan