baby

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
*** Ik had ergens gelezen dat de pil (diana 35 gebruikte ik) ook na het stoppen effect heeft op de eisprong. Klopt dat?
Ik heb het 3 jaar gebruikt met 2 tussenpauzes van ongeveer 6 maanden. *** Is het slecht om te beginnen, stoppen - beginnen, stoppen?
Ik wil zwanger worden, ben 20 jaar.
Eind augustus 2004 ben ik met de pil gestopt. Heb een onregelmatige cyclus. Nou.. meestal toch precies om de 38 dagen. Het is dus zo dat ik minder vaak per jaar een eisprong heb.
Wat kan ik doen, ik wil zoooo graag zwanger worden..

Hoi hoi,nou ik heb daar eerlijk gezegt nog nooit van gehoord!!als je stopt met de pil kan je gelijk een eisprong krijgen.wat je kan proberen om sneller zwanger te raken is!!ovulatietesten gebruiken,of tempen.sucses gr manuela

Na het stoppen van de pil kan het bij sommige vrouwen wel degelijk even duren voordat ze weer een eisprong hebben, maar dit geldt niet voor alle vrouwen.

Ik heb ook jaren lang aan de Diana pil gezeten. Ik ben 23 en ben nu een half jaar bezig.
Ik vraag me ook steeds af of ik wel een eisprong heb.
Ik weet wel dat de Diana 35 een zware pil is en mijn huisarts 2 jaar geleden verzocht heeft om op een andere pil te gaan. Ik heb dat toen een poosje gedaan, maar door alle pukkeltjes ben ik weer aan de Diana gegaan. Ik zit er nu zo'n 10 jaar aan!

Ik heb ook de Diane-35 pil geslikt. Ben in februari 2004 gestopt en sindsdien schommelt mijn cyclus tussen de 32 en 38 dagen. Begin december was ik zwanger, maar helaas is dat in een miskraam geëindigd.
Als je wilt weten of je een eisprong hebt, is het misschien een idee om te temperaturen of om ovulatietesten te gebruiken.

Terug
Bovenaan