Gisteren ben ik bij mijn collega gaan kijken naar haar zoontje (zondag geboren). Tjonge het is al zwaar om zo lang te wachten maar ik kwam echt thuis met jeuk over mijn hele lijf..Zo begon het weer te kriebelen!!! Mijn collega's weten dat we heel graag een kindje willen en steunen me enorm. Toen ik bij haar kwam kreeg ze tranen in haar ogen en zei: "volgende keer ben jij aan de beurt hoor!" Ik vind het zo lief van haar dat ze zo met me meeleeft en het me zo graag gunt.
Ik ben heel blij voor haar maar IK WIL OOK!!!
Morgen weer naar het zh voor een echo, denk dat ik dan maandag weer terug zal moeten komen om te kijken of ik idd een eisprong heb gehad. Flink klussen dus dit weekend. Aan ons zal het niet liggen.
Suus, ik heb je weer gezien vandaag. Hoe is het nu met je?
Ang... leuk dat je even reageerde wij zijn ook al 1 1/2 jaar bezig.
Tijd voor een schot in de roos zal ik maar zeggen.... Ik hoop zo dat het dit keer gaat lukken, hoef ik ook die kijkoperatie niet te ondergaan, hoewel ik daar wel iets minder tegenop zie nu ik van enkele heb kunnen lezen dat het mee zal vallen. Door de vloeistof ben je ook en half jaar extra vruchtbaar dus dat is dan wel weer een voordeel. Ik ga wel zeggen (als ik de kijkoperatie moet) dat ik het wel prettig vind als ze mijn cyclus blijven volgen. Hopelijk doen ze dat dan.
Nou ik zie wel even wie er nog op het forum is vandaag.. Ik ga vanavond lekker eten met een vriendin. Gezellig, kijk er naar uit.
Liefs Lill.
Ik ben heel blij voor haar maar IK WIL OOK!!!
Morgen weer naar het zh voor een echo, denk dat ik dan maandag weer terug zal moeten komen om te kijken of ik idd een eisprong heb gehad. Flink klussen dus dit weekend. Aan ons zal het niet liggen.
Suus, ik heb je weer gezien vandaag. Hoe is het nu met je?
Ang... leuk dat je even reageerde wij zijn ook al 1 1/2 jaar bezig.
Tijd voor een schot in de roos zal ik maar zeggen.... Ik hoop zo dat het dit keer gaat lukken, hoef ik ook die kijkoperatie niet te ondergaan, hoewel ik daar wel iets minder tegenop zie nu ik van enkele heb kunnen lezen dat het mee zal vallen. Door de vloeistof ben je ook en half jaar extra vruchtbaar dus dat is dan wel weer een voordeel. Ik ga wel zeggen (als ik de kijkoperatie moet) dat ik het wel prettig vind als ze mijn cyclus blijven volgen. Hopelijk doen ze dat dan.
Nou ik zie wel even wie er nog op het forum is vandaag.. Ik ga vanavond lekker eten met een vriendin. Gezellig, kijk er naar uit.
Liefs Lill.