Baby

Gisteren ben ik bij mijn collega gaan kijken naar haar zoontje (zondag geboren). Tjonge het is al zwaar om zo lang te wachten maar ik kwam echt thuis met jeuk over mijn hele lijf..Zo begon het weer te kriebelen!!! Mijn collega's weten dat we heel graag een kindje willen en steunen me enorm. Toen ik bij haar kwam kreeg ze tranen in haar ogen en zei: "volgende keer ben jij aan de beurt hoor!" Ik vind het zo lief van haar dat ze zo met me meeleeft en het me zo graag gunt.
Ik ben heel blij voor haar maar IK WIL OOK!!!
Morgen weer naar het zh voor een echo, denk dat ik dan maandag weer terug zal moeten komen om te kijken of ik idd een eisprong heb gehad. Flink klussen dus dit weekend. Aan ons zal het niet liggen.

Suus, ik heb je weer gezien vandaag. Hoe is het nu met je?

Ang... leuk dat je even reageerde wij zijn ook al 1 1/2 jaar bezig.

Tijd voor een schot in de roos zal ik maar zeggen.... Ik hoop zo dat het dit keer gaat lukken, hoef ik ook die kijkoperatie niet te ondergaan, hoewel ik daar wel iets minder tegenop zie nu ik van enkele heb kunnen lezen dat het mee zal vallen. Door de vloeistof ben je ook en half jaar extra vruchtbaar dus dat is dan wel weer een voordeel. Ik ga wel zeggen (als ik de kijkoperatie moet) dat ik het wel prettig vind als ze mijn cyclus blijven volgen. Hopelijk doen ze dat dan.
Nou ik zie wel even wie er nog op het forum is vandaag.. Ik ga vanavond lekker eten met een vriendin. Gezellig, kijk er naar uit.
Liefs Lill.

Hoi Lill,

Wat lief van je collega dat ze zo met je meeleeft. Die moet je in ere houden!!
Ik las in je ander berichtje dat jullie bezig waren vanaf december 2003.
Hoe komt het dat je dan al doorgestuurd bent naar het ziekenhuis? .
Heb je ook een medisch verleden?
Normaal gesproken staat daar toch een half jaar voor?
Ik wens je heel veel suc6 morgen met je echo en hoop dat je “ei ”dit weekend zijn vruchten afwerpt.
Groetjes,

Hai Lill,

Heel bekend komt me dat voor hoor! Het is ook precies wat je zegt, je gunt het hen maar ook jezelf zo!

Heb je al het gevoel dat je ei springt of dik rekbaar slijm gezien?

Lekker zwoel temperatuurtje, roseetje erbij. En hopelijk is het bingo!!
En meid, je timing is perfect!
Je zou zeggen dat alles gunstig gestemd is dussss.... ik zal dik voor je duimen!

Met mij gaat het wat minder, vandaag een dipdag. M'n ongi breekt heel laat door, heb nu nog steeds bruine prut.
Het zal er wel mee te maken hebben dat mn lijf van slag is door die laatste zware IUI behandeling. Maarja ik heb nu lekker weekend en ga lekker van de zon genieten!! Heb ik veel zin in, kan wel een zonnig shotje gebruiken, om over de kleur nog maar niet te spreken!

Las ik nou dat jij over 2 wkn. naar Italy gaat? Wat heeeeerlijk!
Naar welk deel ga je? Als je naar Toscane gaat heb ik nog een boektip voor je.

Geniet lekker van je date met je vriendin, zal je goed doen!

Tot later,
liefs van Suus ;)

STOM STOM STOM typfout
december 2002 al 1 1/2 jaar bezig!
Dat vond de huisarts ook lang genoeg. Heb al wel een maand of 6 ovulatietesten gebruikt omdat mijn cyclus in het begin wisselde, en dan had ik iets meer notie van wanneer ik mijn NOD had.. Achteraf misschien goed want anders denk ik dat je moet beginnen met temperaturen he?
Groetjes Lill.

Ha die Suus! Nog niet echt aanwezig slijm, maar... ik ga morgen zien of de eiblaas is gegroeid. Toch prettig als je ff bij jezelf binnen kunt kijken.

Yep, Italy here we come... nou ja over iets meer dan een week.. Nee we gaan niet naar Toscane maar naar de noordelijke meren. Maar daar hebben ze ook HEERLIJKE rosee!

Ang... Ik ben ook heel blij met mijn collega, zie ze ook meer als een vriendin.

Groetjes Lill.

Hoi Lill,

o dat verklaard het, haha ik dacht al die maken een rekenfoutje! Iik mocht namaleijk al naar een half jaar naar het ziekenhuis komen. (ivm met een medisch verleden) vandaar mijn vraag.
Maar ik ben eigenwijs en heb me netjes aan een jaar gehouden dus...
Maar ik weet niet of je dan moet temperaturen, ik in ieder geval niet.

Veel liefs Ang...

Ja, echt luxe, zo n eierwekker!!! ik was laatst ook even bij de gyn en toen zag hij dat mn ei gesprongen was, vond ik ook top! ik vroeg toen ook naar dat slijm, omdat ik t vaak wel heb, maar toen helemaal niet! hij zei toen dat dat kan, t is per vrouw verschillend, maar kan ook per cyclus verschillen! was voor mij toen wel geruststellend, ik dacht dat t niet klopte zo zonder slijm...waarschijnlijk gaat t meestentijds wel op, t is een handige check, maar maak je dus geen zorgen als t er een keer niet is....oh. wat lekker zeg, die noordelijke meren, ben ik ook ooit geweest. tot later, lis

Terug
Bovenaan