baby2007 mag ik jou iets vragen?

he baby2007 ik hoorde via arentmaas dat jij een keer bent bevallen in een kraamhotel in rotetrdam, ik kom zelf uit maassluis en wil graag in een kraamhotel wegens dat me man eigenlijk in het ziekenhuis wilt wegens mijn vorige bevalling met 9 cm ontsluiting spoed naar het ziekenhuis en ik wil graag thuis, dus vandaar de oplossing kraamhotel, is alleen voor de bevalling, Ik zit zelf te denken aan sophia aangezien ik zelf in het erasmus geboren bent en dat is eigenlijk zelfde alleen sophia is voor kinderen.

Welke heb jij gehad en wat is jou ervaring.

liefs
 
Er zijn twee kraamhotels in rotterdam, een op de vliegveldweg 59 en het nieuwe (net 17 mei geopend) op de maasstadweg 4.

Ik ben er nooit bevallen, maar heb er wel bij 4 van mijn kinderen heerlijk gekraamd. 1x op de vliegveldweg en 3x op de olympiaweg, maar de locatie op de olympiaweg bestaat niet meer als kraamhotel.

je kan kijken op www.kraamzorgrotterdam.nl voor meer informatie.
 
he meis klopt op olympia weg is maasstad volgens mij en die gaan verhuizen, maar volgens mijn verzekeraar is er ook in sophia 1tje das tegen dijkzicht aan, dus maja ga ff op de site kijken bedankt voor je informatie
 
ja ik heb bij olympia en het was geweldig ik ben nu weer zwanger en het staat weer op mn lijst om daar te gaan het is echt SUPER! Ze staan voor je klaar je voelt je echt thuis!
 
Terug
Bovenaan