Babyamen

Hallo allemaal!

Ik was even benieuwd of jullie er al uit zijn met de namen? Wij gelukkig wel! Bij onze 2e hadden we nl alleen een jongensnaam en zaten we qua meisjesnaam echt niet op 1 lijn. Maar nu zijn we er ineens al uit, zowel voor een jongen als een meisje.

Onze 2e is overigens een jongen dus we hebben toen niet meer hoeven "vechten" over een meisjesnaam, haha.

Liefs Wendy
(mama van Noah en Danio en 16 wkn zwanger van nummertje 3)

Ook wij zijn al lang uit de namen.. Daar waren we al uit vóórdat ik zwanger was.

We hebben al een zoontje, dus de meidennaam is gebleven. Als jongensnaam is ook de naam gebleven die de gedeelde 1e plaats had destijds bij ons zoontje.

Máár.... natuurlijk kan er altijd nog iets voorbij komen dat de overige twee namen van de troon duwt. Maar namen die je al 2 jaar erg leuk vind zonder dat ze zijn gaan vervelend vind ik al heel wat! Dus we zijn er hier wel uit!

Esmé mv  Kay

(16,2 wk zwanger)

Iemand nog advies voor een leuke jongensnaam die past bij Feline?
Willen een nederlandse naam, minimaal 2 lettergrepen. Achternaam is met een O dus dat moet niet raar klinken.
We willen ook een naam die niet veel voorkomt.

groetjes Maris

ps meisjesnaam staat al vast, maar die houd ik wel geheim hihi

Hoi Mariska

Onze zoon heet Stefan.
2 lettergrepen en je hoort het zelden.
Het lijkt mij ook bij Feline en de achternaam met O passen.....
Wie weet heb je er wat aan....

Wie heeft er nog leuke ideeen voor bij Stefan?? Zowel jongens als meisjesnaam is nog nodig....

Groetjes Go mv Stefan en ..... 18w4d

Terug
Bovenaan