Luuf dat is dampo voor babies en lekker! gebruik nu ook de volwassen versie voor mezelf tegenwoordig
VSM cinababy tegen krampjes
en meer VSM producten afhankelijk of ik het nodig heb
Via hun site kun je gratis een heel handig boekje krijgen met al hun producten en waar het voor is. Dan kan je zo nakijken als er wat is met de kleine
Ik heb na 2jr een heel arsenaal VSM in huis, altijd handig.
infacol werkte hier niet zo, maar adt is bij elk kindje anders. ze bleek reflux te hebben dus tja dan is het ook wel logisch. cinababy is de VSM variant
iets tegen spruw pas gehaald toen ze het had.
tot 3mnd heb je 60mg zetpillen die je alleen bij de apotheek kunt halen, daarna mogen ze 120mg en die kun je bij de kruidvat ed halen. ivm prikjes kun je voor de zekerheid wat in huis halen, en als ze ouder zijn kun je de kleintjes ook nog gebruiken. Mara had last van tandjes en ik wou niet een grote zetpil direct inzetten, dan gebruikte ik nog de kleine. 1/2 paracetamolletje dus.
tip als je zetpillen niet fijn vindt of zoals onze oudste die echt overstrekte en weigerde: sinaspril! vloeibaar en lekker. mijn meid gaat er voor zitten en doet de mond open, zelfs slaapdronken. Ideaal bij tandjes en koorts
in 1 van de zwangerschapsdozen van mijn oudste zat toen een boekje met kinderziektes, altijd handig om na te kijken als je kindje voor het eerst rode stipjes krijgt. alles staat ultrakort erin maar dan weet je waar je het moet zoeken en of ze naar de opvang mag of niet.
een flesje baby neusspray is ook handig op voorraad
je zult zien dat je het altijd nodig hebt als het weekend is en je nergens wat kunt halen
er is dan wel een noodapotheek maar toch ook lekker als je wat in huis hebt
toen ik het nodig had, had ik niks, nu ik onderhand een voorraad heb is het niet nodig. dan liever een voorraad en niet nodig hebben
groetjes sabine