Babybad ; Shnuggle?

Hi,

In onze zoektocht naar een babybad kwamen we uit bij de Shnuggle. Het is een kleiner badje als de meeste babybadjes wat voor ons heel praktisch lijkt, gezien wij geen groot huis hebben. Ook hebben wij zelf een bad en zullen wij een babybadje waarschijnlijk niet heel lang gaan gebruiken. Nu is onze vraag, heeft er iemand ervaring met de badjes van Shnuggle? Zijn deze aan te raden?

Wij hebben een standaardformaat babybadje, en die werd op een gegeven moment te klein. Het duurde nog een hele tijd voordat m'n zoontje kon zitten, dus hebben we een badzitje aangeschaft dat we in de badkuip kunnen zetten en waar hij in kan liggen (houding zoals in een wip stoeltje). Dat werkt voor ons heel fijn, maar is dus wel een extra (groot) ding in huis. Dus mijn advies voor als je niet veel ruimte heb: koop iets dat je lang genoeg kan gebruiken dat je niet een extra ding nodig hebt...

Wij hebben hem, en het is een fijn badje. Je kunt hem best lang gebruiken en met relatief weinig water goed vullen. Onze peuter zat er met 2,5 jaar nog wel eens in. Toen was de Shnuggle wel echt aan de kleine kant, maar de eerste 1,5 (misschien 2) jaar heb je er echt wat aan.

Voor dreumesen, peuters en kleuters is het Stokke Flexi-badje erg fijn én compact: je vouwt hem zo op en zet hem weg. Hoewel je hem ook voor baby's kunt gebruiken, zie ik wel een meerwaarde in de Shnuggle voor de baby-fase.

Met heel veel plezier gebruikt. Eerst op de standaard en later op de grond. Toen hij er te groot voor werd hebben we een opla badje van ok baby gekocht. 

Wij hebben ook geen grote huis. Maar mijn dochter vindt in bad gaan echt zalig. Dus toen ze te klein werd voor het babybadje de Stokke flexi XL gekocht. Als ik het weer zou doen, had ik deze meteen gekocht met de babyschaal erin. Hij is heel mooi klein op te vouwen en je hebt er super lang plezier van

Ik lees dat je het stokke flexi bath xl gebruikt. Fijn om te lezen dat het goed bevalt. Weet je toevallig of er ook een standaard voor dit badje bestaat?

Terug
Bovenaan