Babybadje wordt te klein

<p>Mijn dochtertje is nu 11 weken en kan niet heel lang meer in het gewone babybadje, ze is namelijk best lang. Nu vinden we douchen met een baby niet heel ideaal, we hebben ook een gewoon bad. Hebben jullie idee wat handig is om het grote bad te gebruiken maar er niet zelf in te hoeven?</p><p> </p><p>Groetjes Marlies</p>

Volgens mij bestaan er van die badverkleiners, maar of je dan zelf droog kan blijven...?
Hier ga ik wel altijd mee in bad. Verkleedkussen op de grond in de badkamer. En dan na het badderen de baby op het kussen met lekker een handdoek erover en dan kan ik mezelf snel afdrogen (je wordt zelf niet zo heel nat, tot mijn navel ongeveer). Daarna kan ik dan de baby afdrogen etc.

Misschien een wasmand in het grote bad plaatsen zodat de ruimte iets kleiner is voor haar? Evt. met zo’n lig steuntje zodat je een hand wat vrij hebt. 

Wij hebben de babydam badverkleiner. Zit op me knieen naast het bad. Werkt goed!
of ik ga douchen. Leg mn zoon op het aankleedkussen in badcape op de grond, ga zelf lekker douche, pak hem erbij, nadat hij gewassen is terug op het aankleedkussen in badcape, zelf afdrogen en aankleden en dan hem aankleden.

Terug
Bovenaan