babybadje

hoi
onze grote jongen wordt al te groot voor het babybadje.
nu wil ik een badje in de douche hebben zodat hij daar lekker in kan spelen.
die bibabadjes vind ik erg duur, heeft er iemand een tip?
 
Wij hebben bij de bouwmarkt een witte betonkuip gekocht. Daar hebben we zelf een afvoerputje (zoals in een gootsteen) in gemaakt en met vier deurstoppers hebben we pootjes onder de kuip gemaakt zodat het afvoerputje ook vrij is van de onderkant.
Met rubberen O-ringen onder de slotbouten hebben we de deurstoppers/pootjes waterdicht gemaakt.

Het geheel koste nog geen € 25,- en een handige papa zet het in een uurtje in elkaar.

Als wij de kuip niet gebruiken staat ie op de droger zodat ie niet in de weg staat. Mijn oudste is nu 2 jaar en 3 maanden en kan er nog heel goed in.
 
Ik weet niet of je een douchebak hebt? Er zijn van die "pijpjes" te koop die je in het putje kunt zetten zodat het water niet wegloopt. Kun je de douchebak grotendeels vol laten lopen en als bad gebruiken.
 
Ik heb zelf een inloop douche en heb er zelf een zwembadje van 90 cm in omtrek in opstaan. Makkelijk leeg te maken en schoon te maken. Ik heb ze van de zomer gekocht bij het kruidvat. Vaak goedkope aanbiedingen. Je kan ook op internet zwembadjes kopen. Ik heb ook een grote, kan ik vaak mee in bad. succes.
 
Terug
Bovenaan