Babybanz brillen

hallo,

Ik zou willen vragen of er al iemand is die ervaring heeft met babybanz brillen in het buitenland. Werken ze echt goed. Hoe reageren jullie babies erop?? zou er graag wat over willen horen...

Groetjes Karin
 
Ik heb ook een babybanz voor mijn zoontje gehad. Mijn ervaring is dat de bril erg dicht op de ogen van je kindje zit en dus niet prettig!! Het is wel superhandig dat de bril niet afgetrokken kan worden, maar het zit niet lekker...Mijn advies is een andere bril en/of een petje,en meteen aan laten Wennen!!
 
Mijn zoontje van 9 maanden vond de bril in het begin ook niet lekker zitten.Hij begon zelfs te huilen al hij tevoorschijn kwam.Ik heb hem er een paar dagen mee laten spelen en toen mijn vriend hem eens opzette vond hij het opeens reuze interessant.Hij zet hem nu wel op en probeert hem ook niet meer af te trekken.
groetjes
 
Nou de bril kan wel degelijk afgetrokken worden hoor. Mijn dochter lukt dat in ieder geval makkelijk. Zo zie je maar weer, iedereen ervaart het weer anders. Tot nu toe heeft ze m niet langer dan 5 min op gehouden (maar ja, er is toch nog niet erg veel zon te zien momenteel :)) )Gr. MArieke
 
Romi heeft hem nu een paar keer opgehad, ze heeft hem er maar 1 x geprobeerd af te krijgen en toen zat hij heel stoer op haar voorhoofd! Voor Romi ( 6 mnd) Moest ik hem wel ietsje verkleinen door het klitteband verder te trekken anders was hij nog wat te groot!

Ik vind het wel handig!
 
Hoi,

Kijk eventejs op www.babybanz.nl daar zie je de brilletjes. Echt stoer hoor!!

ONze kleine man heeft ook zo'n bril. Hij droeg hem altijd goed. Tot nu toe dan... Hij strekt hem nu van zijn hoofd, om het in zijn mond te stoppen.

Ik vind het jammer dat hij dat doet, want ik heb geen windscherm op de fiets en doe dan zijn brilletje op. Maar als hij het niet meer op wil....

Het zit inderdaad dicht op de ogen. Akim heeft er geen last van, tot nu toe dan....

Groetjes Vivian
 
Terug
Bovenaan