Babybay bedjes Fantastisch of tegenvaller ?

Het ziet er idd. heel gezellig en veilig uit, maar dan moet je er wel tegen kunnen dat je baby op je kamer slaapt. Ik werd er bij beide dochters helemaal gek van. Ik hoorde elk geluidje, en kleine baby's maken veeeeel geluid met slapen. Dus gingen zij al snel naar hun eigen kamer.
Ik zou even afwachten. Tijdens de kraamtijd kan de baby ook in de kinderwagenbak op jullie kamer slapen en dan kan je kijken of het jullie bevalt.

Lijkt mij wel ideaal, lekker makkelijk, helemaal als je BV gaat geven of als je baby veel huilt, kun je er makkelijk bij om speentje of vinger in de mond te steken! Wij hebben een klein wiegje op de kamer staan straks, maar als de kleine veel huilt dan leggen we hem/haar op een aankleedkussen tussen onze eigen kussens in met zijn eigen dekentje. Wel een stuk goedkopere oplossing natuurlijk!

je gebruikt dit ding maar even denk ik..

groetjes
KLarie (39 wzwanger van nr 3)

Wij hebben hetzelfde effect bekomen door gewoon een Ikea-bedje te monteren zonder 4de zijde en dit aan ons bed vast te hangen. Kan dan later makkelijk gerecycleerd worden als gewoon babybedje als je de ontbrekende zijde er weer in zet...

Een collega van mijn man heeft er zelf eentje gemaakt, en zijn vrouw was er heel erg blij mee! Ze vonden het beide ideaal. Kleine lekker dichtbij, maar je hoeft niet bang te zijn dat je erop gaat liggen (wat overigens  zelden schijnt te gebeuren).
Want zelfs met een wiegje naast je bed moet je er toch uit om de kleine te pakken.

Groetjes, Roeie Klied

Terug
Bovenaan