Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hier zijn de bedjes 150 x 70 (geloof ik) ze worden wel juniorbed of peuterbed genoemd. Ik heb zelf afgelopen week er een gekocht via marktplaats. Ikea heeft ook zulke kleine bedjes
Bij wehkamp kun je (hoes)lakentjes, dekentjes e.d. er voor kopen. Bij een paar andere postorderbedrijven heb ik gekeken, maar daar heb ik niets gevonden.
even vergeten...
het is dan natuurlijk geen babybed meer in die zin dat er hoge zijkanten aanzitten, zoals bij een ledikant. Wel kun je o.a. bij ikea een plank kopen die dan wat hoger is zodat ze er niet meteen uitrollen.
Voor een baby dus niet geschikt.
Via babywaltz kun je babybedjes van 140 x 70 kopen. Hebben we zelf ook gedaan voor onze dochter van nu bijna 2 jaar. Haar oude bedje van 120 x 60 is naar haar broertje (4 mnd) gegaan. Het handige is dat je dit babybedje ook kan ombouwen naar een peuterbed. Wij zijn er helemaal tevreden mee. Het enige 'nadeel' is dat je het matras en de hoeslakens ook bij babywaltz moet kopen omdat 140 x 70 een afwijkende maat is van de standaard in Nederland.