babybelle klaagt...

Even klagen hoor! Ik moet eigenlijk niet zeuren, maar ik vind deze maand opeens een rotmaand. Het is koud, snel donker en er komen alleen maar nare berichten in het nieuws, waarvan ik denk "wat moet ik ermee?" Zoals bijvoorbeeld de mexicaanse griep en nu weer die vaccinaties bij pasgeboren babies die niet goed blijken te zijn (de reguliere vaccinaties). Als je niet uitkijkt, word je gewoon helemaal gek gemaakt!
Hebben jullie dat ook? ......een beetje misschien...?

Groetjes Babybelle (o ja, sinterklaas komt eraan, dat vind ik dan weer errrrrrrg leuk)

beetje de herfstblues dus....

Nee, hier gelukkig geen last van. Al schrik ik wel van de berichten in de media, zoals die pasgeboren baby's met de inentingen en de kinderen die bezweken zijn aan mex.griep.

Leuk he, weer bijna Sinterklaas!

Hoi hoi,

Ik vind het ook een tijd om veel zorgen te hebben. Mijn man had mogelijk de Mexicaanse griep waardoor ik met de kindjes een week bij mijn ouders heb gelogeerd. Kom ik vandaag bij de opvang van Sven, hangt daar een groot plakaat: hier heerst de Mexicaanse griep. Tja, wat doe je dan? Je kindje thuishouden? Maar voor hoe lang dan? En inderdaad, moet ik de jongens inenten of niet? Maandag moet Tim voor zijn eerste inenting naar het CB. Maar dan lees je dus zo'n bericht over die babietjes die zijn overleden na een inenting.
Pffffffff, wat een dilemma's.
Ik hoop maar dat de tijd de oplossing uiteindelijk zal brengen.....

Groetjes,
Maike

haha even lekker klagen hoor!
Ik herken wel wat van je verhaal, al dat gedoe over die mexicaanse griep en wel of niet inenten....ik ben er ook nog niet uit wat te doen. En inderdaad dan dat van die 3 baby's met de gewone inentingen...en net nu wij ook de kleine moeten laten inenten...

maar oke er komt vast meer duidelijkheid later en inderdaad straks lekker sinterklaas!
Ik geniet alvast van de speculaasbrokken haha

groetjes Tamar

heerlijk even klagen! hier eigenlijk niet zoveel te klagen, ja behalve al dat akelige nieuws dan....... eergisteren is er in canada een baby van 2 mnd overleden aan de mexicaanse griep...........
maar goed het weer is hier wel heeeel lekker, misschien wel kouder dan bij jullie maar mag zeker niet klagen! de zon schijnt in elk geval en dat maakt een hoop goed.
Zal een beetje zon naar je toe sturen misschien helpt dat!

Groetjes Alberdien

Hey, babybelle

Ik snap je heel goed, ik heb er ook last van, als de blaadjes van de boom vallen, voel ik me niet meer zo happy. En zodra het voorjaar is bloei ik weer op.
Ik moet wel zeggen dat ik een mooie herfstdag ook kan genieten.

Gr Linda

Terug
Bovenaan